Yeni Motosikletim BMW R 1200 GS

Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Honda Shadow motosikletimi sattıktan sonra yeni bir arayış içine girmiştim. Mayıs ayı sonlarında İstanbul’a eşimle birlikte gezme amaçlı gittiğimde
Borusan oto İstinye satış merkezine bilgi amaçlı uğradım. Beyaz renkli R 1200GS modeli için gerekli bilgileri alıp memlekete döndüm.

Mali işlemleri hallettikten sonra, 11.Haziran Cumartesi günü sabahı soluğu İstinye Borusan oto önünde aldım.







İstanbul’da mesai geç başlıyor galiba. Sabah 08.30 olmasına rağmen personel gelmemişti henüz. Tükanı ben açtım anlayacağınız.



Otomobillere dönüp bakmadım bile, benim derdim iki teker.



Ortamdan genel görüntü aldım. Hazır kimsecikler yokken bütün motosikletlere birer kez bindim.Hatırları kalsın istemem.
Konuyu dağıtmamak için çektiğim diğer fotoğrafları koymuyorum şu an.













Nihayet motosiklet satış sorumlusu Gökçe ARPAD Hanımefendi geldiler.
Güler yüzü ve samimiyeti için kendisine çok teşekkür ediyorum.



Aksesuar bölümüne geçerek Burak KIRANTA Beyefendiyle samimiyeti ilerlettik.

Fuarda pantolon almıştım kendisinden.Elazığ’dan yanımda getirerek üst kısmını denedim ve aldım.





Müstakbel motorumla poz vereyim şöyle. Birbirimize yakıştık gibi.







Enduro, navigasyonsuz olmasa yeridir.Garmin Zumo 660 modelini sipariş vererek Borusan oto’da Gökçe Hanım’a ulaştırılmasını istemiştim.
Emaneti benim yanımda açtı. Nezaketi için teşekkür ediyorum.











İlgili servise götürerek ön bilgi aldık. Navigasyonu kendisine emanet ederek memlekete döndüm.
Motosikleti 20 Haziran günü teslim almaya gittiğimde takılmış olacak.









Motosiklet sürücü aksesuarı sorumlusu Burak KIRANTA’nın tavsiyesiyle bir adet kask aldım.
Gerekli aparat yurt dışından geldikten sonra takılacak. Böylelikle telefon görüşmelerimi kask başımda iken yapabileceğim.
İleri birtarihte eşim için de alırsam sohbet ede ede gideriz artık.



Bu akşam Elazığ'dan İstanbul'a uçuyoruz eşimle. Nasip olursa 20.Haziran.2011 Pazartesi günü (Yarın)Borusan oto İstinye şubesinde olmayı ve motosikletimi teslim almayı hayal ediyorum.

İlk etapta Ankara'ya varıp bir gece konakladıktan sonra Elazığ'a hareket etmeyi planlıyoruz.

Kazasız belasız yolculuk etmek için Allah'a dua ediyorum.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
hayırlı olsun hocam. kazasız belasız binersiniz inşallah.
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
433
Dükakn dışında da resim isteriz hayırlı olsun...Kazasız belasız kullanın inşallah
 
Katılım
11 Kas 2010
Mesajlar
46
Güzel motor almışsınız hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler ...
Ama diğer motorların fotolarınıda isteriz :)
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Dükkan dışında bir fotoğraf değil birden fazlasını isteriz :)

Güle güle kullanın, kazasız belasız sürüşler :rendeer:
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Sizin Honda shadow'u alıp Elazığ'a götürüşünüze ilişkin yazınızı da okumuştum. Herhalde 3 yıl önceydi. Şimdi güzel bir motosiklet aldınız. Artık uzun yolun tadına varacaksınız. Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin. Selamlar.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güle güle kullanın serdar bey,dönüşte de yolunuz açık olsun,kazasız belasız memlekete dönersiniz.:cat:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
allah yolunuzu açık etsini, hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
429
Hayırlı olsun. İyi günlerde kullanın.

BMW' larda rodfaj var mı bilmiyorum. Ama rodajı şehirlerarası yolada yapıyor olacaksınız.

Tadını çıkararak gidersiniz.

Yolunuz açık olsun.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
hayırlı olsun, elazığa gidene kadar rodaj tamamlanmış olur. Elazığda veya Malatya da motorun bakımını yapabilecek BMW servisi varmı bilmiyorum ama inşallah sorun olmaz. Güle güle kullanın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst