- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar, Kasım 2021 tarihinde sıfır KTM Duke 390 aldım ve aktif olarak kullanıyorum. 4000km civarını geçti. 2 kere uzun yol yapma fırsatı da buldum. Ankara'da ikamet ediyorum, bir sefer İstanbul'a bir sefer de Konya'ya uzun yol tecrübem oldu.
İstanbul'dan gelişim 9 saat filan sürdü çünkü aşırı fazla yağmur yağıyordu ve tehlikeli olduğu için yavaş yavaş sessiz sakin mola vere vere gelmiştim. Konya'dan gelirken de çok keyif aldım ama motosikletin rahatlığı uzun yolda beni tatmin etmedi. Konya'ya gidişim de ortalama 3.7 litre yaktı. Dönüşte havanın güzel olması ve yolların müsaitliği sebebiyle hızlı geldim ve ortalama 4.3 litrelere kadar yükseldi. (ortalama hızım 130 civarı olabilir)
Dönüşte yüksek hızlarda gelmem sebebiyle rüzgar beni rahatsız etti. Bu sebeple acaba motosiklet tarzımı mı değiştirmeliyim diye kendime soruyorum.
Yazın Ege Bölgesi'nden başlayarak kıyı turu yapmayı düşünüyorum. Bu sebeple acaba motorumu satıp enduro tarzı, uzun yolda daha konforlu bir motosiklete mi geçsem diye düşünüyorum. Bir yandan da yılda 2-3 kere uzun yol yapacağımı düşünürsek mevcut motorumu uzun yolda daha konforlu hale getirebileceğimi düşünerek (emin değilim) gerek olmadığını düşünüyorum.
Sizin bu konuda tavsiyeleriniz neler olur?
İstanbul'dan gelişim 9 saat filan sürdü çünkü aşırı fazla yağmur yağıyordu ve tehlikeli olduğu için yavaş yavaş sessiz sakin mola vere vere gelmiştim. Konya'dan gelirken de çok keyif aldım ama motosikletin rahatlığı uzun yolda beni tatmin etmedi. Konya'ya gidişim de ortalama 3.7 litre yaktı. Dönüşte havanın güzel olması ve yolların müsaitliği sebebiyle hızlı geldim ve ortalama 4.3 litrelere kadar yükseldi. (ortalama hızım 130 civarı olabilir)
Dönüşte yüksek hızlarda gelmem sebebiyle rüzgar beni rahatsız etti. Bu sebeple acaba motosiklet tarzımı mı değiştirmeliyim diye kendime soruyorum.
Yazın Ege Bölgesi'nden başlayarak kıyı turu yapmayı düşünüyorum. Bu sebeple acaba motorumu satıp enduro tarzı, uzun yolda daha konforlu bir motosiklete mi geçsem diye düşünüyorum. Bir yandan da yılda 2-3 kere uzun yol yapacağımı düşünürsek mevcut motorumu uzun yolda daha konforlu hale getirebileceğimi düşünerek (emin değilim) gerek olmadığını düşünüyorum.
Sizin bu konuda tavsiyeleriniz neler olur?