istburak Katılım 17 Eki 2007 Mesajlar 1,006 3 Haz 2008 #41 kanka hani fotolar yoksa bizimi yiyon ne anlamadşkki
hasanpinar0537 Katılım 29 Ağu 2007 Mesajlar 3,602 3 Haz 2008 #42 benim pc tamirde gelsin koyacam fotoları...
Juba Katılım 13 Eyl 2007 Mesajlar 463 3 Haz 2008 #43 Hayırlı olsun Allah kaza bela göstermesin:rendeer:
redshark Katılım 3 Eki 2007 Mesajlar 86 6 Haz 2008 #45 akşam ayak üstü tanıştık ama ileride daha uzun sohbet ederiz inşallah motorun hayırlı olsun keyifle kazasız belasız kullan
akşam ayak üstü tanıştık ama ileride daha uzun sohbet ederiz inşallah motorun hayırlı olsun keyifle kazasız belasız kullan
By_StaR Katılım 11 Ara 2007 Mesajlar 2,658 6 Haz 2008 #46 hayırlısı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim... bu arada inşallah incelemek nasip olur Belki Bir gün Bende Alırım
hayırlısı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim... bu arada inşallah incelemek nasip olur Belki Bir gün Bende Alırım