yeni motorumuzz

Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
tsk ederim abi bu arada sen ameliyat olmustun nasılsın sımdı ıyısındır ıns..

Sağol kardeşim. Dikişlerimle sürünmeye devam ediyorum. :) Ama daha iyiyim çok şükür. Az kaldı, bitmek üzere bu eziyet. :wiinkk:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
880
Maşallah, gercenten cok guzel makina, hayırlı olsun nazar deymesin güle güle binmen dileğiyle..
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
güle güle kullan... hayırlı ugurlu olsun.. iyi günlerde kazasız belasız binmen dileğiyle.. darısı bana inşallah.. :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
R1 yalan oldu paşam..:mrgreen:

Bakalım artık..R1 , dragstar mı olur willdstar mı.?:silent:

Bekliyorum..Takipteyim..:bounce: ::belge::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst