Binmeye kıyamam ben bu şahesere.Çok güzel maşallah, hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin... :rendeer:
tsk ederim abi bu arada sen ameliyat olmustun nasılsın sımdı ıyısındır ıns..
Sağol kardeşim. Dikişlerimle sürünmeye devam ediyorum.Ama daha iyiyim çok şükür. Az kaldı, bitmek üzere bu eziyet. :wiinkk:
Hayırlı olsun.. :wiinkk:
Bol rüzgarlı yollara...... :rendeer:
Maşallah, gercenten cok guzel makina, hayırlı olsun nazar deymesin güle güle binmen dileğiyle..
ohh iyi masallah bıran önce iyileste sende aramıza dön abi=)
En kısa zamanda inşallah, sağolasın. :cat:
güle güle kullan... hayırlı ugurlu olsun.. iyi günlerde kazasız belasız binmen dileğiyle.. darısı bana inşallah..![]()
fiyat nedir yaw piyasayı öğrenelşim hediye mediye boşver bunları![]()
kazasız belasız kullanman dılegıyle....hocam sorması ayıp ne kadara geldı kac paraya mal oldu...