Çok geçmiş olsun dostum.:rendeer:
Daha önce seninki kadar ciddi bir tecrübe yaşamadım ama(illaki bir gün yaşıyıcam) böyle tehlikeler atlattığımda 3-4 gün motoru çalıştırmıyorum bile, çünkü bozuk moralle motosiklete binmenin çok tehlikeli olduğuna ve kötü gidişatın peşpeşe geleceğine inanıyorum.
Bir kaç gün trafiğe çıkmaman kişisel tavsiyem olur, ayrıca tecrübesizim demişsin, bu durumda kuru havalarda ve yollarda bir kaç bin km devirmeden nemli yollarda motorunu kullanmamanıda önerebilirim.
En büyük kazan böyle olsun, bozma moralini nazarlık olur o çızıklar.:cat: