yeni motorumu aldım 2008 1000 RR ( mavi)

Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
yuh one olm len :cherry: arkaya manita sığarmı bunun :queen:

bu arada arklar jesse de kaybettınız benım mağazaya geldi dün :queen::queen::queen:

:queen::queen: ne aldııı acep :mrgreen:


zaten fuar boyunca bindin durdun en sonunda kakaladılar sana :cherry: :rendeer:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
basligi okuyunca banka soydun sandim :mrgreen:

yuh one olm len :cherry: arkaya manita sığarmı bunun :queen:

bu arada arklar jesse de kaybettınız benım mağazaya geldi dün :queen::queen::queen:

muhahahhaha ben anlamistim zaten bu aralar bizden biseyler gizliyo gibiydi :p
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
123
Güle güle binersin artık.Yalnız sen binerken biz de gülebilirmiyiz:)

Hayırlı olsun kardeş :)
 
Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
312
bunu kullanabilmek için yeterli tecrüben vardır umarım.aman dikkat gaz açmaya gelmez iyice huyunu öğrenmeden gazlama bence:) hayırlı olsun...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kamuya açık yerlerde kullanmamalısın onu, tehlike arz ediyorsun... :p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Topici baştan aşağı okudum ama gülmekten tam 1 saat sürdü beeeeee..:mrgreen:

La bu kadar neşeli topic açılırmı jesse...:mrgreen:

Makinada tam mavi...Deli mavili..:p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
murat abim bu daha neki .. sen bide fuarda görecektin cönevarı ... yamaha standından hatun bile kaptım :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence trafikte felan binme yoksa arkandan yuh diye bağırırlar..

kocaman adam ufacık motura binmiş derler alay ederler..

ehi ehi..
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
olurmu .. bak parası anca buna yetmiş yazık derler (((((((((((:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
olurmu .. bak parası anca buna yetmiş yazık derler (((((((((((:)

Sayın Cem PAPİLA....zat-ı alinizi artık işyerinde bulamıyoruz...geliyoruz yoksunuz...ve gelip gelmeyeceğinizde belli değil...gelmez bu saatten sonra diyorlar..Patron oğlu olduğunuz için herhalde Küçük Cemin keyfi yoktu...:p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Sayın Cem PAPİLA....zat-ı alinizi artık işyerinde bulamıyoruz...geliyoruz yoksunuz...ve gelip gelmeyeceğinizde belli değil...gelmez bu saatten sonra diyorlar..Patron oğlu olduğunuz için herhalde Küçük Cemin keyfi yoktu...:p

randevu almışmıydınız acep :mrgreen::p

yukardaki siyah yazıya bi anlam mana ve bilimum şekilde elastik kulanabilirsiniz :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
randevu almışmıydınız acep :mrgreen::p

yukardaki siyah yazıya bi anlam mana ve bilimum şekilde elastik kulanabilirsiniz :queen::queen::queen::queen:

40 yılda bir ziyaretine geldim yoktun...nerdeydin ulan zındık...:)bak sen yoksun diye uyuz oldum Eminede uğramadım...
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
artçı alıyo musun buna kardis?

(artçıyı da sırtına mı atıyosun? kehkeh)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst