Yeni Motoruma Kavuştum! =)

Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
hayırlı olsun abide biresimde dikkatimi çeken şu oldu ordaki arabanın üstünde senin kaskının bulunması kaskı motorun aynasına taksaydın daha şekil olmazmıydı?:):):):)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
hayırlı olsun kardeş, en sevdiğim 2 renkten birini almışsın
tekerin yere hep düz bassın, çevrende kaliteli sürücüler araba kullansın...:cat:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin.bende önce gt 250r sonrasında 600f yolunu takip ediyorum :)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler...
600F iyi makinadır. Hem hızlı hemde rahat.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst