Yeni Motoruma Kavuştum! =)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel motor 600f'ler kaça aldığını bilmiyorum ama keşke 600rr lara'da baksaydın bide!! neyse hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle...
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hayırlı Uğurlu olsun... :rendeer:

Çok şık duruyor dün gece üzerine oturmuştum... Süper...

Allah kazadan beladan korusun.... :) Keyifli sürüşler diliyorum...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Amin Ertekin'cim,
Sana da çok geçmiş olsun tekrardan, yağtığımız kazalar son olsun, bundan sonra bahtımız güzel olsun inşallah :)
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
265
Çok güzel bir ilerleyiş usta.. Hayırlı uğurlu olsun.. Allah kaza bela vermesin, Rize tarafına gelirsen veya görüşürsek test gerekiyor:) Göündüğü kadarıyla güzel.. Saygılar..
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Vallaha ne dııım allah kaza bela vermesın 10 numara bı makıne allah nazardan korusun
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
hayırlı olsun hocam nasipse seneye de R1 ile görürüz seni bilmem ister misin tabi

Allah kaza bela vermesin güle güle iyi günlede kullan inşallah biz isteyip de alamayanlar da bir gün kavuşurlar motorlarına
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
kardesım hayırlı olsun aman dıkkatlı ol bunlarla hız yaptıgını anlamassın aradabır ıbreye bak bızım ordada var bunun kırmızısından
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,759
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle.maşallah taş gibi görünüyo:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun Allahım kaza belalardan korusun inşallah dikkat et...
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanman dileğiyle.. :rendeer:
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öncelikle merhaba
hayırlı olsun yeni makınen güle güle kullan maşallah diyorum
diğer makınelerle arada çok fark var dikkatli kullan
hayırlı olsun tekrardan saygılar .
kenan
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Hayırlı olsun arkadaşım keyifli sürüşler allah kaza bela vermesin çok güzelmiş motorun :cat:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Hayırlı uğurlu olsun!!! 600F'leri severim.. :)
Kazasız belasız, KORUMALI binmen dileğiyle.:wiinkk:
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Ohhh oh maaşallah, nazar değmez inşallah.(Bildiğin birkaç duayı okumayı unutma)

Hayırlı uğurlu olsun. Sağlıkla binesin.:)

Buralarda olsan seni de Motosiklet23 derneğine üye yapardık ama neyse...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst