Yeni Motoruma Kavuştum Murat abi ve Gencay abi saolsun(bart1969&asfalt

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah kaza bela vermesin. İyi günlerde kullan. Ama Honda Efe'de ybr'nin ne iş var onu çözemedim :silent: Efe artık Yamaha'da mı satıyor yoksa
 
Katılım
12 Nis 2008
Mesajlar
236
hayırlı uğurlu olsun YBR de güzel bi motor (kullananlar öyle diyor bi YBR miz olmadı ki bilelim bizde ondan bundan duyduk )
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
515
hımm

Allah kaza bela vermesin. İyi günlerde kullan. Ama Honda Efe'de ybr'nin ne iş var onu çözemedim :silent: Efe artık Yamaha'da mı satıyor yoksa

walla takasa girmiş adam motorda temız adam tanıdık olunca almışlar yamahayı bende şaşırdım ama gercekten guvenlık gorevlısınden tut müşteri hızmetlerıne kadar cok anlayışlı bır yer
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
hayirli ugurlu olsun dostum kazasiz belasiz kullanman dileklerimle
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
190
hayırlı uğurlu olsun..biraz kıskandım şimdi ankaralıyım bende ve haziranda ybr alıyorum.aynı senin koyduğun fotolardaki gibi siyah falan.ben alırkende yardımcı olun lütfen..çok dua ederim vallaha ...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst