- Katılım
- 28 Ağu 2007
- Mesajlar
- 515
- Konu Yazar
- #1
Bugun yenımı motorumu aldım(Ybr 125cc) ılk aklıma gelen motorumu kıme ve nasıl bir şekilde yollıycagımdı sonra dusundum taşındım gencay abıyı aradım(asfalt_melegi)okadar yogun bir iş tempousundan sonra bana zaman ayırıp gelmesı benı cok mutlu ettı maltepe nere honda efe nere dimi yani sonra anladıkkı motor bizi aşar en iyisi işi sağlama alıp murat abi(bart1969) aradık oda kecıorenden geldı ve 2 motorla bırlıkte otobandan keçiörene gittik niye diye sorarsanız malum fabrıka çıkışlı tum motorbısıkletlerın debrajın kavraması zor gecıyormuş bunun için metın ustaya goturduk buarada murat abı bu konuda yarama merhem olmuş gibi oldu en kısa zamanda pistlere döncegım.Murat abi ve Gencay abi(bart1969&asfalt_melegi)SİZLERE ÇOK TESEKKUR EDIYORUM













Son düzenleme: