Yeni Motoruma Kavuştum Murat abi ve Gencay abi saolsun(bart1969&asfalt

Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
515
Bugun yenımı motorumu aldım(Ybr 125cc) ılk aklıma gelen motorumu kıme ve nasıl bir şekilde yollıycagımdı sonra dusundum taşındım gencay abıyı aradım(asfalt_melegi)okadar yogun bir iş tempousundan sonra bana zaman ayırıp gelmesı benı cok mutlu ettı maltepe nere honda efe nere dimi yani sonra anladıkkı motor bizi aşar en iyisi işi sağlama alıp murat abi(bart1969) aradık oda kecıorenden geldı ve 2 motorla bırlıkte otobandan keçiörene gittik niye diye sorarsanız malum fabrıka çıkışlı tum motorbısıkletlerın debrajın kavraması zor gecıyormuş bunun için metın ustaya goturduk buarada murat abı bu konuda yarama merhem olmuş gibi oldu en kısa zamanda pistlere döncegım.Murat abi ve Gencay abi(bart1969&asfalt_melegi)SİZLERE ÇOK TESEKKUR EDIYORUM





 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Hayırlı uğurlu olsun. güle güle kullanın.
Ybr 125 Güzel seçim. :cat: Tebrikler.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
hayırlı olsun arkadaşım Allah kaza bela göstermesin inşallah..
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hayırlı olsun kardeşim..:rendeer:

Kaliteli bir seçim olmuş..:cat:

Bol rüzgarlı ve neşeli km'ler seninle olsun..:wiinkk:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun,ne güzel yardımlaşma ve senin vefa örneğin.sizleri tebrik etmek lazım bu durumda...:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ankara MT den almıştık haberini, hayırlı olsun bakalım :cherry:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
hayırlı uğurlu olsun.
gencay arkadaşımızın nick
asvalt_meleği olacaktı başlık sığmadığından tam çıkmamış.
ybr 125 lerin hepsinde sorundan sayılmaz ancak acemileri zorlayacak bir problem var.
debriyaj yayları çok yumşak,dokunur dokunmaz ayırıyor.bu da yeni başlayanlar için ufak bir problem.kalkışta yarım debriyajla kalkmak zoruynda kalınıyor.metin ustamız sağ olsun o yayları az serti ile değiştirince çekiş te düzeliyor.yoksa motor taş gibi.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
515
tamam abı

hayırlı uğurlu olsun.
gencay arkadaşımızın nick
asvalt_meleği olacaktı başlık sığmadığından tam çıkmamış.
ybr 125 lerin hepsinde sorundan sayılmaz ancak acemileri zorlayacak bir problem var.
debriyaj yayları çok yumşak,dokunur dokunmaz ayırıyor.bu da yeni başlayanlar için ufak bir problem.kalkışta yarım debriyajla kalkmak zoruynda kalınıyor.metin ustamız sağ olsun o yayları az serti ile değiştirince çekiş te düzeliyor.yoksa motor taş gibi.

değiştirdim umarım dogrudur.gecen olsun murat abi walla sizin yaptıgınız bu ıyılıgı baskası yapmazdı benım ıcın guzel bırgundu umarım dıger arkadaslara da nasıp olur:wiinkk:

Hayırlı olsun,ne güzel yardımlaşma ve senin vefa örneğin.sizleri tebrik etmek lazım bu durumda...:)

demo bu duyarlılıgın ıcınde senı kutlamak lazım dıger arkadaslarada tesekkur edıyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
76
hayırlı ugurlu olsun ii günlerde kullanmanız dileğiyle bol kmler dilerim..tekeriniz düz bassın:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst