Yeni motorum

Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
aboww şimdi nolcak bu motor bi düşşe bi kamyon masraf Honda'nın parçası çok pahalı alınmaz ya.
Helede cbf1000 off off bi kaza yapsan(Allah Göstermesin)oooo motorun yarı parasını verisin.

Honda felan alınmaz ya aman aman bizim bi arkadaş vardı 900lira jantmış off offf.


Hayırlı Olsun :)

hehehehe aynen bu devirde honda alan zengin :D
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
:) acun0 yazık olur Simdi ayaklik tutmaz düşer sinyal kırılır Yazık Olur Valla :)

Sen En iyisi bi tane daha al düştükce digerinden alır takarsin ne de olsa daha ucuza geliyor dimi :)

Honda Hayat Onda :)

Hayırlı Olsun Tekerin Düz Bassin.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
:) acun0 yazık olur Simdi ayaklik tutmaz düşer sinyal kırılır Yazık Olur Valla :)

Sen En iyisi bi tane daha al düştükce digerinden alır takarsin ne de olsa daha ucuza geliyor dimi :)

Honda Hayat Onda :)

Hayırlı Olsun Tekerin Düz Bassin.

oooo sen ne diyon 1 tane daha sipariş etmiş haftaya gelir onu yedek parca yapcak :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Forumlarda devamlı Şikayet ettiğiniz memnun olmadığınız ağzınız yanan Honda değil mi bu :cyclopsan Güle güle kazasız sürüşlerde kullanın:)

hayırlı olsunda niye honda aldın abi dandik hondalar:cherry:

her yazısında honda'ya tuuu kaka muamelesi yapanın honda alması gerçekten ilginç....

hayırlı olsun:rendeer:

Honda almanıza şaşırdım doğrusu.. hayırlı olsun kazasız belasız günlerde..

Hondaya etmediğini demediğini bırakmadın sonra dönüp dolaşıp Honda aldın ya valla helal olsun...

Anti Hondacı değil miydin sen yahu ? Bu arada hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğimle

bu kadar kötüledikten sonra honda alman biraz garip oldu.

hayırlı olsun, kazasız belasız kullan inşallah. :cat:

hondamı 5 para etmez ya çöpe atılmış para hayırlı olsun :D:D:D:

:) acun0 yazık olur Simdi ayaklik tutmaz düşer sinyal kırılır Yazık Olur Valla :)

Sen En iyisi bi tane daha al düştükce digerinden alır takarsin ne de olsa daha ucuza geliyor dimi :)

Honda Hayat Onda :)

Hayırlı Olsun Tekerin Düz Bassin.


:cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat:
:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p



Hayırlı olsun..Güle güle bin..... :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
ben honda markasını çok severim
amma bazı modelleri peş para etmez fikrim aynı.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
modeli belirtince burda arbede kopuyor. yeter artık çıtım çıkmıyacak yoksa honda düşmanı ilan ediyorlar. burda konuşurken eksik gördügün başına gelen kötü şeyleri yazmıycaksın devamlı övüp duracaksın
ben burda bunu ders çıkardım.
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
modeli belirtince burda arbede kopuyor. yeter artık çıtım çıkmıyacak yoksa honda düşmanı ilan ediyorlar. burda konuşurken eksik gördügün başına gelen kötü şeyleri yazmıycaksın devamlı övüp duracaksın
ben burda bunu ders çıkardım.
Allah kazasız belasız bir ömür versin sizede motorada :)
ama ilk gördüğümde diğer arkadaşlar gibi neden honda almış dedim kendi kendime malum honda fanatiklerini bile ''ti'' ye alan birisiniz :) neyse tartışmaya gerek yok artık inş. bütün diğer forum arkadaşlarımızda dilediği motora uygun şartlarda sahip olur :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
motorun hayırlı uğurlu olsun eskiden fazer bu katogorinin en tiplisi derdim taki eski cbr kafasını cbf e adepte edene kadar:p
benım için şu pozu ver:mrgreen: en sevdiğim motosiklet resmi desem yeridir bu resim
bikepics-2099770-full.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst