- Katılım
- 7 Haz 2009
- Mesajlar
- 2,830
aboww şimdi nolcak bu motor bi düşşe bi kamyon masraf Honda'nın parçası çok pahalı alınmaz ya.
Helede cbf1000 off off bi kaza yapsan(Allah Göstermesin)oooo motorun yarı parasını verisin.
Honda felan alınmaz ya aman aman bizim bi arkadaş vardı 900lira jantmış off offf.
Hayırlı Olsun![]()
hehehehe aynen bu devirde honda alan zengin