iyi dilekleriniz için tşk
fakat honda yı kötülemedim. sadece arasında çürük mallar var. cbf 250, cgl 125 yada benim tanımadığım modeller.
cbf 250 yine tekrar ediyorum az kalsın motorculuktan soğutacaktı. bunuda belirtmeden edemem. honda alınca her motoru aynı kalitede degil yada honda olunca tartışılmaz diye bir şey yok .yamaha çok daha güzel gözüküyor. fakat bu motoru çok uygun aldım. liste fiyatının 1500 altına peşin para
buda tercih etmemi kolaylaştırdı.
fakat eksik yerler var mesala arka teker eger çamurlu su ortamından geçerse arka amartüsör ve antifiriz suyunun bulundugu kap çok fena kirleniyor.
Uploaded with
ImageShack.us