Yeni motorum

Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
iyi dilekleriniz için tşk
fakat honda yı kötülemedim. sadece arasında çürük mallar var. cbf 250, cgl 125 yada benim tanımadığım modeller.
cbf 250 yine tekrar ediyorum az kalsın motorculuktan soğutacaktı. bunuda belirtmeden edemem. honda alınca her motoru aynı kalitede degil yada honda olunca tartışılmaz diye bir şey yok .yamaha çok daha güzel gözüküyor. fakat bu motoru çok uygun aldım. liste fiyatının 1500 altına peşin para
buda tercih etmemi kolaylaştırdı.
fakat eksik yerler var mesala arka teker eger çamurlu su ortamından geçerse arka amartüsör ve antifiriz suyunun bulundugu kap çok fena kirleniyor.


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hondaya etmediğini demediğini bırakmadın sonra dönüp dolaşıp Honda aldın ya valla helal olsun...
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Anti Hondacı değil miydin sen yahu ? Bu arada hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğimle
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Hayırlı, uğurlu olsun. Allah kazasız, belasız ve bol keyifle binmek nasip etsin...
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
daha iyileri sizin olsun işallah
herkezin gönlüne göre versin güzel mevlam
 
Katılım
1 Eyl 2010
Mesajlar
32
öncelikle hayırlı olsun...5. hondan galiba, maşallah honda dan şaşmıyosun, aman nazik kullan çok sorun çıkarır bu meretler.....
 
Katılım
23 Mar 2010
Mesajlar
476
Umarım kazasız hoş vakit geçirirsiniz motorunuzla, üzerinden kendi isteğiniz dışında hiç inmemeniz dileğiyle.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
bu kadar kötüledikten sonra honda alman biraz garip oldu.

hayırlı olsun, kazasız belasız kullan inşallah. :cat:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
91
Hayırlı ve uğurlu olur inşaAllah.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
aboww şimdi nolcak bu motor bi düşşe bi kamyon masraf Honda'nın parçası çok pahalı alınmaz ya.
Helede cbf1000 off off bi kaza yapsan(Allah Göstermesin)oooo motorun yarı parasını verisin.

Honda felan alınmaz ya aman aman bizim bi arkadaş vardı 900lira jantmış off offf.


Hayırlı Olsun :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst