Beğendin dimi abisi kızmızı:queen:
Gelen geçen sevio valla nazar değmesin...
Arada aşağı inniyorum bakıyorum yernde duruyor mu diye?:cherry:
çok teşekkür ediyoruz ikimizde:cherry:Bıcırık elmaşekeriyle sana keyifli sürüşler diliyorum tuğçe,hayırlı olsunwalla tam şekerrrrr buuuu
![]()
ben de hayırlı olsuna gelcem zaten. bi de ben seviim
bi küçük altın takarım artık![]()
e gel valla serkancım...
ama fazla bindirmem söliyim, he altın vereceksen neden olmasın:cherry:
bi küçük altına kaç tur bindiriosun![]()
Amanın da amanın çok şıkışıkı olmuş,tekrar güle güle kullanman dileğiyle::148::::148::::148::::148::
Hiiiiiiiiiii çok teşekkür ederim canımcııım:thumleft::embe:::flower:
Bak gel istediğinde vınla:cherry::rendeer:
Çok mersi canımmm,ohh sözü de aldım,motorsuz kalmıcam
İstanbul'daaa::coool::::coool::
ne cici duruyo o öyle :rendeer: kazasız belasız sürüşler yakışmışda hani :cat:
hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela göstermesin inşallah hadi iyi vınlamalarrr![]()
çok güzel tuğçe hayırlı olsun:queen:
olduğu kadar artık idare et::utangac:Mesaj atanların hepsi , geneli diyelim samimi olduğum kişiler
Çiçeküüüüüüüüüü canııııııım beğendik seçtik yavrum ...Çok tatlı bir şey ya
Bir tur isterim Tuğçeee:queen:
Güle güle kullan, kazasız belasız hemencecik öğren trafiği de başla hikayelerini anlatmaya
Yahu yazda geldi , beyaz mont süper gider buna hee :bounce:
çooooooook şekermiş ayrıca aacaip de yakışmış:cat: neyse sözün iyisi kısa olanıdır: hayırlı olsun kazasız belasız iyi günlerde kullan
ps: bu arada tebrikleri kabul için yaptığın mesaiye de gıpta etmiyor değilim dün geceden beri :santa:
olduğu kadar artık idare et::utangac:
hayırlı olsun tuucee güle güle kullan