Yeni motorum ve ben....

Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bıcırık elmaşekeriyle sana keyifli sürüşler diliyorum tuğçe,hayırlı olsun :) walla tam şekerrrrr buuuu :)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Amanın da amanın çok şıkışıkı olmuş,tekrar güle güle kullanman dileğiyle::148::::148::::148::::148::
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne cici duruyo o öyle :rendeer: kazasız belasız sürüşler yakışmışda hani :cat:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
200
hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela göstermesin inşallah hadi iyi vınlamalarrr :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Çok tatlı bir şey ya :)
Bir tur isterim Tuğçeee:queen:
Güle güle kullan, kazasız belasız hemencecik öğren trafiği de başla hikayelerini anlatmaya :D
Yahu yazda geldi , beyaz mont süper gider buna hee :bounce:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
78
çooooooook şekermiş ayrıca aacaip de yakışmış:cat: neyse sözün iyisi kısa olanıdır: hayırlı olsun kazasız belasız iyi günlerde kullan

ps: bu arada tebrikleri kabul için yaptığın mesaiye de gıpta etmiyor değilim dün geceden beri :santa:

Mesaj atanların hepsi , geneli diyelim samimi olduğum kişiler
olduğu kadar artık idare et::utangac:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Çok tatlı bir şey ya :)
Bir tur isterim Tuğçeee:queen:
Güle güle kullan, kazasız belasız hemencecik öğren trafiği de başla hikayelerini anlatmaya :D
Yahu yazda geldi , beyaz mont süper gider buna hee :bounce:
Çiçeküüüüüüüüüü canııııııım beğendik seçtik yavrum ...
Hadin bir ara gel bizede vınlayalım:cherry::rendeer:Öptüüüm cicimmm
çooooooook şekermiş ayrıca aacaip de yakışmış:cat: neyse sözün iyisi kısa olanıdır: hayırlı olsun kazasız belasız iyi günlerde kullan

ps: bu arada tebrikleri kabul için yaptığın mesaiye de gıpta etmiyor değilim dün geceden beri :santa:


olduğu kadar artık idare et::utangac:

:rendeer: çok teşekkür ederim...
mt de herkes herkesle samimi:wiinkk:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hayırlı uğurlu olsun.Pembesinden bulamamışsın bence pembesinden almalıydın :)Güle güle kullan.Max sürat nedir acaba? :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst