Hayırlı olsun, güle oynaya bin diyorum.
Gidonu hemen değiştirmişsin, iyi olmuş. Boya, nikelajdan sonra süper olur gibi geliyor bana. Burada (Ümraniye) alışveriş merkezinde bir dükkanda var, çil çil duruyor, çalışıyor mu bilmiyorum fakat dekor olarak kullanılıyor.
Tam bir klasik motosiklet, yenilenmesine imkanın olduğu için almakla iyi etmişsin. :cat: