yeni motorum uglybike

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Gecen senelerde kafayı oldtimer lara takmıştım... Almanyada da 1950 li bmw ler ilgimi cok cekmisti...

Kusadasında gezinirken arkadasın evinin önünde duran bi bmw r 25 bayagı dökük olmasına ragmen beni cok sasırtmıstı, amcamız 78 yasında ve Kusadası söke arası durmadan bu makinayla gidip geldigini anlatıyordu...

Alıp bi tur attım:) cok begendim, lafladık biraz 3 gun sonra yine gittik, bugun de resmen almak nasip oldu, gidip noterden satısını da aldım..

İzmir de bmw ye kafayı takmıs ve bu islerden cok iyi anlayan bi arkadasım, hastalık sana da gecti, al da ugrasalım demisti, motor bayagı dökük gorunuyor ama gidiste hic bi sorun yok... simdi sıra geldi yıkayıp paklayıp boyayıp parlatmaya...

birde gidonu degistirecegiz yani orjinalini takacagiz.. o zaman tam istedigim gibi olacak iste:wiinkk:






sl271767kg7.jpg


sl271782lq7.jpg


sl271768jb0.jpg



yarın bol bol gezip fotograf ve video yaparım ve burdan sizlerle paylasırım...

bmw r 25-3 hakkında bilgisi tecrubesi ve bakımıyla ilgili bilgi paylasmak isteyen olursa cok sevinirim:)


ARKADASLAR BUGUN MOTORLA BİRAZ UGRASIP BAZI DEGİSİKLİKLER YAPTIM... ARADA Kİ 7 FARKI BULUN BAKALIM:)

sl271888ho5.jpg

sl271889qe0.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Uglychild,

Kardeşim benim hayırlı uğurlu olsun... Güle güle kullan... Yakışmış len! :cat:

Bodrum'a geçmeyi düşünmüyorsun herhalde? Önce buraya uğra da görelim uglybike'ı...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Uglychild,

Kardeşim benim hayırlı uğurlu olsun... Güle güle kullan... Yakışmış len! :cat:

Bodrum'a geçmeyi düşünmüyorsun herhalde? Önce buraya uğra da görelim uglybike'ı...

kanka pazartesi Bodrum yolcusuyum, istersen gel benim suzukiyi sen kullan Bodrum a kadar...

bu arada GÜLSEN duyunca sok olacak, ona surpriz yaptım aslında:wiinkk:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
oyy oyy oyyyy kemiklerim sızladı nedense:p

Hayırlı olsun Sercan, 1 tur istemem beni taşımaz herhalde :queen:

kaç km'de bu pislik şey pardon makina :queen:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun,çok makinayı cebinden çıkarır gibi görünüyor.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
35
sercanım hayırlısı olsun kazasız belasız keyifli sürüşler
tekerin düz bassın
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
dostum hayırlısı olsun , çok güzel makina , inşallah istediğiniz hale getirebilirsiniz .
Bu modelin aynısını (sahibinin deyimiyle 2buçuk bmw) Tekirdağ çerkezköyde gördüm . O makina çok temizdi ve hala fısır fısır çalışıyodu
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
bizim burda bir elemanda var 1953 modeli.ne çok kötü ne çok iyi.bir çalıştırdın mı heryer buram buram benzin kokuyor :queen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hayırlı olsun :) Ben de 60 lı yılların bi Jawa sını buldum :) pembe orjinal rengi :) onu düşünüyorum :)
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hayırlı olsun.Kazaszız sorunsuz sürüşler ve ona layık olduğu değeri göstermeniz dileğiyle.:bounce:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
dostum hayırlı olsun:rendeer:

inşallah kafana göre toparlarsın:cat:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hayırlı olsun. :) Derleyip topladıktan sonra yeni fotolarını da görmek isteriz. :cat:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
sercanım hayırlı ugurlu olsun gülegüle kullanmak nasib etsin
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin inşallah kafana göre güzelce toplarsın.
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
412
sercan abi hayırlı olsun yeni motorun :cat: . 96 yılında babmda almıstı aynı motordan :) ondada vardı biraz klasik hastalıgı :) . kazasız belasız ve iyi günlerde kullan abi :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst