Yeni Motorum Sizlerle Rx KİNG :)

Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
bu makineyi kullanan bir kurye olarak nelere sebeb olabileceğini bir efsane olduğunu senle defalarca konuşmuştuk.. makinen hayırlı olsun... çok güzel çok deli bir makine... çok deli eser yolda...
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
cevap için saol cüneyt. ışıklarda falan bilmeyen adamlarla denk geldiğinde bu kingi diğer 10 hp lik mondial uagler gibi sanacakları için çok fena dumura uğratırsın :) düşünsene yanına bizim cbr125 gibi bir motor denk geliyor ve genelde cbr 125 kullananlar motorunu olduğundan fazla sanan tayfadan oluştuğu için çok fena rezil olurlar :)
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
aynen öyle s.e.c kardeş.dışardan bu ne olacak len normal motor deyip geçiyorlar :)
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
gene yamaha yazisini gorunce biraz cekinirler :) sen ona mondial yazisi yapistir, sonra bak zevkine :) yamahayi gecilmek koymaz ama cinliye gecilmek adam yakar cbrini :)

Yok ya,bizim millet motorun tipine göre muammele yaptığı için yamaha yazısını görüp çekinceklerini pek sanmıyorum :) Çok zevkli olur bunla tokat atmak gerçekten böylelerine.Hayırlı uğurlu olsun,iyi günlerde kullan.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
motorun güzel gülegüle kullan da bidaha pizza reklamının önüne çekme yeni yemek yediğim halde canımı istettin :queen:
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Motosikletini çalınmalara karşı iyi koru her an yürütebilirler :cat:

Hayırlı olsun :cat:
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
sağolun arkadaşlar. Antalyada düşmanı çok ne yazıkki parçalarını çalıyor şerefsizler.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Güle güle kullan hocam.Gerçekten çok güzel alet.Bir video çekebilirseniz çok güzel olur.:)Şöyle hızlanma videosu olabilir.:)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
arkadaş canım nasıl pizza çekti ya..o koca dilimin önünde çektirilir mi arkadaşım fotoğraf...
güle güle kullan...
 
Katılım
30 Tem 2011
Mesajlar
466
hayırlı olsun öncelikle Allah kaza bela vermesin makina çil çil yanıyo:flower:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu cibirlar ne benim cbf'in nede maxi'min yanina bile yaklasamiyor abartmayin o kadarda :) :)
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
CBF 150 mi 4. viteste her türlü Stop lambamı izlersin Zodium :)
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
cevap için saol cüneyt. ışıklarda falan bilmeyen adamlarla denk geldiğinde bu kingi diğer 10 hp lik mondial uagler gibi sanacakları için çok fena dumura uğratırsın :) düşünsene yanına bizim cbr125 gibi bir motor denk geliyor ve genelde cbr 125 kullananlar motorunu olduğundan fazla sanan tayfadan oluştuğu için çok fena rezil olurlar :)
bigün çevre yolundayız 250 twisterlı arkadaş var çin malı 200 lükleri geçiyor işte bana dedi kingle denesek ne olur dedi :) Farketmez kaldıralım dedim bende çocukla yan yana durduk 1 2 3 dedik kalktk ben tek yarışıyorum sanki çocuk arkamda kayboldu tabi bilmiyoki 3 km de benim kingin 175 i gördüğünü :) yani 125 cc den tutun 250 cc lik şehir içi kullanılan orjinal motorlar içinde 2 zamanlı aprılla filan hariç geçecek motor varmı bilmiyorum...
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
187
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız inşallah. Arkadaki pizzadan da etkilendim ama baya .D
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
Aynen cüneyt ustam bizde Ninja 250 ile kaldırdık sadece önde 17 dişli vardı yaklaşık 20 metre fark attık
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
bigün çevre yolundayız 250 twisterlı arkadaş var çin malı 200 lükleri geçiyor işte bana dedi kingle denesek ne olur dedi :) Farketmez kaldıralım dedim bende çocukla yan yana durduk 1 2 3 dedik kalktk ben tek yarışıyorum sanki çocuk arkamda kayboldu tabi bilmiyoki 3 km de benim kingin 175 i gördüğünü :) yani 125 cc den tutun 250 cc lik şehir içi kullanılan orjinal motorlar içinde 2 zamanlı aprılla filan hariç geçecek motor varmı bilmiyorum...
2 zamanlı 125 lik aprilia da zor dnek gelir,gelirse de 125-250 cc sınıfında harcayamayacağı makina yok,kullanıcıya da bağlı bir durum.
Bazen rx lere denk geliyorum lambada bende ybr var full koruma biniyorum rx tayfada çoğunluğu apaçidir baldırı çıplak korumasız sizi kastetmiyorum tabi neyse yeşil yanana kadar ara gazlar motoru süzmeler garip bakışlar ben uzaylıymışım gibi sonra yeşil yanıyor çocuk tüm varını yoğunu ortaya koyuyor kalkışta bende tın tın rolantide kalkıyorum öyle kendi kendine uzamasını istiyorum egosu tatmin olsun bir ybr tokatladım diye anlatsın arkadaşlarına :) Hiç gerek yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst