bak arkadaşım bunuda yeni gördüm ama sana kawasaki servis başlığındada gerekli açıklamayı yaptıştım hatırlarsan...ana konu servis değildi yedek parça sıkıntısıydı...onuda detaylı olarak anlattım aydınlattım seni sanırım...güzel olanı övücez kötü olanıda yericez tabiki...öyle yapmayıpda ne yapıcaz...ben senin gibi düşünemiyorum malesef...herkese kawa servisi çok iyi diye çiçek dağıtıp sonra maduriyetler yaşayan insanları görmek benim motorculuk mantığımla bağdaşmıyo malesef...bu arada kısa sürelide olsa ER5 kullandım ama yorum yapmak için illa kendin alıp kullanman gerekmiyo sanırım...
neyse konu dışına çıkmayalım...arkadaşımıza tekrardan hayırlı uğurlu olsun...umarım keyifle ağzının tadını kaçıracak bi sorunla karşılaşmadan biner motoruna...