Yeni Motorum Kawasaki ER6 N

Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
o sasi numarasi yazan fabrika kunyesi... ya hala kawa servisi soyle boyle diyen arkadaslar goruyorum, uyanin artik enistesinin kayincosu kawa almis parca sorunu varmis gibi sehir efsanelerine inanmayin, al iste evren koruma demiri istedi geldi kisa sayilacak bi surede :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
o sasi numarasi yazan fabrika kunyesi... ya hala kawa servisi soyle boyle diyen arkadaslar goruyorum, uyanin artik enistesinin kayincosu kawa almis parca sorunu varmis gibi sehir efsanelerine inanmayin, al iste evren koruma demiri istedi geldi kisa sayilacak bi surede :mrgreen:

Bilen de yazıyor bilmeyen de..Olur o kadar....:cat::cat::cat:

Ben koruma demirini kendim yaptım....Boyayayım takıcam....:cat::cat:130 euro verilirmi ona yaaaa...Bu givi azıtmış valla...:p:cat:
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
alper abi yaptiralim su topuzu artik yav gozuu sevem ilk yagmursuz gunde geliyorm yanina :pale:
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
abi hayırlı olsn motorn,gule gule kullan eskisine çk benziyo valla görnce hiç yabancılık çekmiyoruz
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hayırlı olsun...

Kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle... :)

Benimde tuttuğum bir model çok şık, Allah kazadan beladan korusun, nazar değmesin... :)
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Dostum hayırlı olsun ve Allah kazasız belasız günlerde kullanmanı nasip etsin, desene asfalt ağlayacak yine:)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili yedek parça sorunu yazan arkadaşlar , durumun diğer markalardan çok da farklı olduğunu sanmıyorum , ulusan motor dan sipariş ettiğim koruma topuzlarını bir hafta içinde aldım

bu arada scorp benim ile motor kardeşi olabilmek için aldı motoru :salut::rendeer::queen:

özenti özentiiiii :p

kazasız belasız kardeşim , fz6 mı alsaydık :silent::cherry:
 
Katılım
23 Mar 2007
Mesajlar
279
kazasız belasız kullanman dileğiyle güzel motor allah nazardan saklasın diyelim :cat:
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
kazasız belasız kardeşim , fz6 mı alsaydık :silent::cherry:

Agbi dur ben bunu zor zapdediyorum =) Daha allah kısmet ederse 4-5 yil binmek isterim ben bu motora.

Sonraki hedefimde ztn belli kawasaki z750s

Neyse mutluyum yeni motorumla uzun sure motor bakmayayim =)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
63
hayırlı olsun arkadas gercekten hoş bi makine sanada yakışacagına eminim allah kaza bela vermesin gercekten benimde takıntı duydugum bi makina para olsada gözüm kapalı alsam ne serviz nede yedek parca sorunu nu dinlemeden o dedikleriniz 2 yada 3 sene önceydi uyanalım artık biraz
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı Olsun ALLAH Kaza Bela Vermesin İnş AMİN :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst