Yeni Motorum Kawasaki ER6 N

Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
hayırlı olsun, kazasız belasız binersin inşAllah.
herkes birgün er6 cı olacak :mrgreen:
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
motorun hayırlı olsun, doğrusu şahsen çok beğeniyorum bu motoru (ön far hariç:p)
akçakoca gezi raporunda görmüştüm zaten motorunu, güle güle kullan:cat::rendeer:

bu arada plaka daha çıkmadı demişsin ama bütün fotolarda plaka var?? :)
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
65
hocam hayırlı olsun.renk seçimide mükemmel.:cat:güle güle kullan
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Güle güle iyi günlerde kullanman dilerim.Beğendiğim şık ve kaslı bir motor,rengi de çok güzel.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
IIııımmmmmm çok güzel görünüyor :) Hayırlı uğurlu olsun, kazasız bol km ler :rendeer:

Kaça aldın :)
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
maşalah,kazasız belasız olsun
çok güzel görünüyor
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
hocam güle güle kullan benimde aklımda olan bir motor.güzel bir tercih yapmışsın güle güle kullan.Turuncuda açmış en güzel rengi bence:):cat::rendeer:
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
klasik amele sorusu: abi kac para bu motorlar + kac basiyo :mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
kaç para şimdi bu alet yarın gidip alıcam ya çekle vallla süpermiş yaa
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Müthiş bi renk almışsın.Gayet spor ve albenili duruyo alet.Ki sende almışsın zaten :) Artçı alıyormusun bilmem ama artçı selesinin rahatsızlığı dışında eleştirecek bir yer bulamıyorum ben bu makinada.
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
hayırlı olsun çok şık motosiklet, o motora ben de göz dikmiştim aslında :) hatta ankara'ya gelip alacaktım ama kısmet değilmiş, bankadan kredi alamadım... Ne yapalım artık senin kısmetineymiş güle güle bin...

Kaça aldın bu arada?
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
bak su alete beee
güzel motor kardeş güle güle kullan
kazasız belasız inşallah ...
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Müthiş bi renk almışsın.Gayet spor ve albenili duruyo alet.Ki sende almışsın zaten :) Artçı alıyormusun bilmem ama artçı selesinin rahatsızlığı dışında eleştirecek bir yer bulamıyorum ben bu makinada.

uzun boylu olanlar dışında artcı cok rahatsız değil yorumunu yapayım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst