bu arada plaka daha çıkmadı demişsin ama bütün fotolarda plaka var??![]()
Müthiş bi renk almışsın.Gayet spor ve albenili duruyo alet.Ki sende almışsın zatenArtçı alıyormusun bilmem ama artçı selesinin rahatsızlığı dışında eleştirecek bir yer bulamıyorum ben bu makinada.
klasik amele sorusu: abi kac para bu motorlar + kac basiyo :mrgreen: