yeni motorum kawasaki er6-f

Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
dostum evet z-moto hakikaten sağlığımı bayaa düşünüyo.geçende 1 ay önce falan eve geldim bi zarf var z-motodan içini açtım bi baktım 1 yıllık acil sağlık hizmeti üyesi yapmışlar ücretsiz bi baktım medline kartı var üstünde adım yazıyo kawasaki falan yazıyo gerçekten çok şaşırdım.adamlar işi bayaa ciddiye almışlar.kimsede laf atamaz z-moto ya.bide motorun rodajı çoktan bitti ya:) rodajda neler çektim varya basmamak için 5.000 deviri geçmemek için ama iyi oldu bitti.

allah allah bana gelmedi yawww,,,:salut: bende isterim sağlık hizmeti,, şimdi hemen kötülemeye başlıyım z-motoyu:p kulaktan kulağa yayılır döner dolaşır z-moto parça -servis sorunu diye başlar yine:)
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
allah allah postada falan kaybolmuş olmasın?sen yine bi sor yolun düşerse.

aman he kötüleme zaten kime kawasaki al desem z-moto'dan dert yanıyo nasıl iştir anlamadım valla.:p
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
66
neredesiniz

arkadaşlar nerelerdesiniz ya hiçbirşey yazmıyorsunuz nasıl takip edeceğiz forumu kaç ay oldu insaf. Tamam güzel motor ama biraz inin şunun üstünden resim koyun birşey yazın foruma ne bilim ben filan filan işte...

:farao:
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
78
Gülü güle kullan, kazasız belasız. Çok güzel çoook. Özellikle siyahı. Mavisi de farklı ve güzel görünüyor ama siyahın duruşu bir başka... Nazarlığını da almış, maşallah diyelim bundan sonrası için.

Benim de aklımdaki motor bu, 2008'in baharında alacağım umarım:)

Tekrar hayırlı olsun...
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
Gülü güle kullan, kazasız belasız. Çok güzel çoook. Özellikle siyahı. Mavisi de farklı ve güzel görünüyor ama siyahın duruşu bir başka... Nazarlığını da almış, maşallah diyelim bundan sonrası için.

Benim de aklımdaki motor bu, 2008'in baharında alacağım umarım:)

Tekrar hayırlı olsun...



teşekkürler.insallah dilediğin motora sahip olursun.
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Biraz süre geçmiş olsa da hayırlı uğurlu olsun kardeşim...

Allah kaza bela ceza vermesin inşallah...

Güle güle kullanın...

:)
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
50
hayırlı olsun , çok güzel, kullandıkça daha da çok seveceksin tahminim.

bu arada lastiklerin markasını mı değiştirmiş kawasaki? bende dunlop var, hiç memnun değilim çok sert, senin lastikler ne?
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
hayırlı olsun , çok güzel, kullandıkça daha da çok seveceksin tahminim.

bu arada lastiklerin markasını mı değiştirmiş kawasaki? bende dunlop var, hiç memnun değilim çok sert, senin lastikler ne?

benim lastikler bridstone ya.benimkilerde sert.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst