yeni motorum hyosung gt250-r

Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
mehaba arkadaşlar. başlangıc olarak scooter kullanmıştım 150cc sonra degiştirmeye karar verdim.bu kararı abimle beraber verdik. ben kawasaki er-5 istiyordum.abim tutturdu hyosung diye... ben hyosungu begeniyordum ama kullanamam diye korkmuştum.sonunda abim aldık motoru.düz yolda 10 dk kullandım sonra baktım oluyor.cıktım otobana orda vites devir ilişkisini cözdüm şuan gayet iyi gidiyor.bu arada scooterden sonra arka firen alışmak biraz güç oldu birde disk olunca daha da zor oluyor.suan 200 km yaptım.sorun yok.herkeze tavsiye ederim işte resimler...
cimg1069fd2.jpg

cimg1064ez9.jpg

cimg1056jb5.jpg

cimg1062ij6.jpg


son olarak.... güvenlik.

kask zeus kask 250 yl istedi 220 ye anlaştım.
delta marka mont baya kaliteli bişi onuda 230 ytl aldım.
eldiveni 40 ytl aldım.
maske daha önceden vardı.
dizlik almadım alacagım.
arkadaşlar motora bakım icin hangi malzemeleri almam gerek.disk temizleyici aldım ve başka almam gerekenler neler.?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
238
hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan

bu arada 0 mı aldın motoru toplam sana ne kadara mal oldu ?
Ne zaman aldın da hemen 200 yaptın ?
İnşallah trafiğe kapalı alanda yapmışsındır, tam güvenlikle
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
çok güzel bi motor hem de bence en güzel rengi.
güle güle gaza ve nazara gelmeden kullan...
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
teşekkür ederim saolun arkadaşlar. 2 gün önce aldım.bu gün 145 km yol yapmışım.fazla zorlamadan vitese alışıyorum ama durdugum yerde boşa atmıyor.tüm hyosunglarda var ama ben alıştım.cok basit bir şekilde boşa gecebiliyorum.motoru aldım alalı bana cok nazar degiyor.ışıklarda herkezin ilgisini cekiyor.hiçbir sorun yok maşşallahı var pazartesi bir iki eklendi yapcam.jant şeridi bazı yerlere renkli bant vs.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
hayırlı olsun. kazasız belasız günlerde kullanman dilegiyle.:rendeer:

bu arada avatarının motosiklet bölümünde bir düzenleme yapılması gerekiyor sanırım. sendecede oraya "SAPSARI GT 250 R" yazılması gerekmiyor mu?:cherry:
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
amin teşekkür ederim arkadaşlar.evt avatarı degiştirme zamanı geldi geciyor... (sanırım yeni avatar oldu.)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hayırlı olsun...... O mı aldın ikinci el mi?....
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
121
hayırlı olsun.ben de bu motordan almak istiyorum.belkide comet olur.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
41
Hayırlı olsun.Güle güle kullan.Renk olarakta iyi seçim yapmışsın.Kazasız sürüşler
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
hayırlı uğurlu olsun...allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin...
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
İlgi çekmecek gibi degil.
Bakıma gittigimde bi çocukta sıfır almış gri renkti.Ben 650lik sanmıştım motoru :S
Gerçekten çok kalıplı duruyor ve agır bi motor
Güle güle kullanın
Ne kadara maloldu bu arada
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
allah kaza bela vermesdin hayırlı olsun


fürek' Alıntı:
güle güle kazasız belasız kullan.........

biz alsak şamarı yediydik bu motor alınırmı bu kadar para verilirmi diye gücün yettiğine dimi :pale:
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
saolun arkadaşlar evet motor cok cok iiyi ve 2 el aldım 1150 kmde. scooterden sonra vitesli kullanmak baya bi degişik duygu ve + hızlanma süper motor ilgi cekici yani verdigim paranın hakkını kat kat hakediyor.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
kazasız belasız bin kardeşim. Mondial den sonra ilaç gibi gelecektir. eminim. profili de degiştir artık.. :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst