- Katılım
- 6 Haz 2006
- Mesajlar
- 518
- Konu Yazar
- #1
mehaba arkadaşlar. başlangıc olarak scooter kullanmıştım 150cc sonra degiştirmeye karar verdim.bu kararı abimle beraber verdik. ben kawasaki er-5 istiyordum.abim tutturdu hyosung diye... ben hyosungu begeniyordum ama kullanamam diye korkmuştum.sonunda abim aldık motoru.düz yolda 10 dk kullandım sonra baktım oluyor.cıktım otobana orda vites devir ilişkisini cözdüm şuan gayet iyi gidiyor.bu arada scooterden sonra arka firen alışmak biraz güç oldu birde disk olunca daha da zor oluyor.suan 200 km yaptım.sorun yok.herkeze tavsiye ederim işte resimler...
son olarak.... güvenlik.
kask zeus kask 250 yl istedi 220 ye anlaştım.
delta marka mont baya kaliteli bişi onuda 230 ytl aldım.
eldiveni 40 ytl aldım.
maske daha önceden vardı.
dizlik almadım alacagım.
arkadaşlar motora bakım icin hangi malzemeleri almam gerek.disk temizleyici aldım ve başka almam gerekenler neler.?
son olarak.... güvenlik.
kask zeus kask 250 yl istedi 220 ye anlaştım.
delta marka mont baya kaliteli bişi onuda 230 ytl aldım.
eldiveni 40 ytl aldım.
maske daha önceden vardı.
dizlik almadım alacagım.
arkadaşlar motora bakım icin hangi malzemeleri almam gerek.disk temizleyici aldım ve başka almam gerekenler neler.?