pazar gunu clickimi goren arkadasim kendi motorunu satip click almaya niyetlendi, esimin teyze kizi bizde idi, o da gordu o da esine soyledi, esi bayiye gidip almis ertesi gun, 750TL ucuza, yabanciyim diye beni kaziklamislar dedi, bir baktim motor pembe renk, esi muzisyen oldugu icin kendine pembe secmis, ben esi icin aldi sanmistim ama esi sadece artcilik gorevinde

, dedim ki yeni clickte pembe yok bu eski 110luk click olmasin

hem tel jant, sanki kazik yemisiniz diye

hic umursamadi eski olsun pembe olsun

diger taylandli arkadasim da gitti almak icin, ona da yeni click icin yaklasik 350tl ucuz demisler benimkinden, ayni bayi ve o da aynisindan aldi, hemde celik jantli, ben de kizdim gittik bayiye niye kazikladin demeye

meger benimkinde combi fren sistemi de mevcutmus, onde de yaziyor halbuki ama alismisim ya yabanciysan kaziklanirsin olayina

bende diyorum ne tatli fren yapiyorum diye :queen:
bu ulkeyi seviyorum, iki sene once guneye indim tatil icin,scooter kiralamistim, merkezden 20-30km uzaktaki plaja gittim, donuste lastik yarildi aninda yalpaladi zor dengeleyip durdum, ic lastikli ve ic lastik paramparca, etrafta birsey yok, kiraladigim yeri aradim, dedim nerdeyim bilmiyorum ama sahile gittim arlarda bir yerdeyim otobanin, lastik patladi kaldim, tayland bizim gibi degil, gece olunca kapaniyor cogu yer, tamirci benzinci bile kapali, aksam 7-8 gibi, neyse kiraladigim yer az bekle dedi, iki eleman gonderiyorum, 15-20 dakika sonra iki kisi geldi motorlar hizir servis gibi

lastigi degistirdiler, ic lastik o sekle nasil gelmis bilmiyorum islak kagit gibi, ic lastik degisti,saat aksam 10 civari, dedim gitti paralarim

kac para dedim, 7.5TL

o gun bugundur favorim tayland :queen: bizde adam yatagindan kalkip 20km gelse lastik degismese bile 150-200 ister bir kere, bir de yabanci gorse