- Katılım
- 5 Mar 2010
- Mesajlar
- 2,035
- Konu Yazar
- #1
ARKADAŞLAR SONUNDA MOTORUMU ALDIM APACHE,,CBF 150İŞTE İNNOVA FORUMLARINDA ARKADAŞLARIN BAŞINI ŞİŞİRDİK ŞU NASILDIR DİYE SORULAR SORDUKK...AMA SONUNDA DOĞRU KARARA VARDIĞMI DÜŞÜNYORUM KIRMIZI RENKK..last_romantic hakan arkadaşımıza ve adanalı bora abiye katkılarından verdiği bilgilerden dolayı teşşekkür ediyorum..TABİ YÜREKÇE yi unutmamak lazım Verdiği teknik bilgi ve tecrübelerini bana aktardığı için...