Yeni motorum CBR600F

Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
135
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun ozan motosiklet .net üyesi olduğunu söyleseydin birazdaha indirim yapardım:)
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Süper kız gibi motor maşşallah.Darısı olmayanların başına.2007 modelmiş hemde çok iyi.Kaça aldınız acaba?Bence en mantıklısını yapmışsınız.:cat:
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
137
kardeş çok güsel motor kıs gibi walla... kazasız belasız inşallah... hayırlı ugurlu olsun
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Aynı motor bendede var:cherry: çok doğru seçim yapmışsın. Allah kaza bela vermesin.:cat:
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
ınsallah kazasız belasız kullanmak nasıp olur sana e bıde 600 f de:rendeer: bıze nasıp olsun
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Ben beğeniyorum bu modeli. Darısı başımıza inşallah...
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Hayırlı uğurlu olsun güzel motor.:rendeer:
Biraz motordan bahseder misin?Mesela ben bu motorun yakıt tüketimini ve oturuş pozisyonunu merak ediyorum.Önceki motoruna göre rahatı nasıl?Önceki motorun ne? vsvs..:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
görür görmez bayıldım kardeşim hayırlı olsun maşşallah huzurunla kullan inşallah:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst