hayırlı olsun ozan motosiklet .net üyesi olduğunu söyleseydin birazdaha indirim yapardım![]()
hayırlı olsun ozan motosiklet .net üyesi olduğunu söyleseydin birazdaha indirim yapardım![]()
pg13 motordan bahsetsene bıze bıraz?
Yapma böyle şakalar eleman kalpten gidecek şimdi:mrgreen:
derin neyin peşindesin anlayamadım ben seni :cherry:
yok yok hiç bir şey olmaz günün sonunda ikimizde mutlu ayrıldık:cherry:
hayırlı olsun ozan motosiklet .net üyesi olduğunu söyleseydin birazdaha indirim yapardım![]()