Yeni motorum CBR600F

Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
merhaba arkadaşlar, yaklaşık 2 hafta önce hyo'mu satarak ikinci motorumun arayışı içine girmiştim. 4 büyükler arasında epey bi süre gel git yaşadım, hangisini alacağıma karar veremedim.
fakat elimdeki bütçeyle 2002-2004 model arası R6, RR, GSXR, ZX6R alabiliyordum. Eski model ve çok km yapmış bir motor almak yerine Emre (dreamdark) ve yaşarım'la yaptığımız fikir alışverişleri sonucunda CBR600F e karar verdim.
ikisine de çok teşekkür ediyorum yardımlarından dolayı..

motorum 2007 model, 5900km de..
bunlar da fotoları;

resim014ov4.jpg


resim015kp7.jpg


resim016ob9.jpg


resim018jt6.jpg


resim019rw8.jpg


resim020zt2.jpg


resim021up0.jpg


resim022vx0.jpg
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
çook güzel motor maaşallah hayırlı olsun.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
kazasız belasız çok güzel maşallah.. güzel bi seçim yapmışsın... yakıt tüketimi falan nedir biraz bilgi verirmisin?
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanırsın inş.
darısı olmayanlaraaa :wiinkk:
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
çok güzel motor abi hayırlı olsun iyi günlerde kazasız belasız güle güle kullan tekerin hep düz bassın
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlısı olsun.Kazasız belasız kullan.600 cc ler arasında en az yakan makinedir:cat:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.

Temiz görünüyor maşallah.
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ooooooooooo almısız sonunda makınayı neyse fazla konusmadan ben hayırlı olsun dıyım:D
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
hadi yahırlı olsun diyim bende:rendeer: av sezonu açıldı nede olsaa derin :cherry:
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pg13 motordan bahsetsene bıze bıraz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst