- Katılım
- 7 Mar 2006
- Mesajlar
- 36
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar lütfen yardım edin 4 5 aydır motosiklet araştırıyorum fuarda iice inceleyip alacagım motora karar verecektim ama dahada kafam karıştı
( benim aklımda olan 2008 ve üstü model dl 650 veya kawasavaki abs li kle 650 bakıyordum birde fuarda bunlara honda nc 700x eklendi. artık düşündükçe çıldırıcam... motorsikletten aradıklarım uzun yolculuklara çıkmak istiyorum arasıra tozlu yollar yurt dışı filan yani yıllık 8000 km filan yaparım bana konfor ve ekonomik olması çok önemli nc 700x çok güzel yakıtı az fakat 670cc oldugu için üst vergi sisteminde vstrom kendini isbatlamış bir motor ama ikinci eli pahalı ve yakıtı fazla sanırsam kle650 türkiyede pek tanınmıyor forumlarda pek yorumları yok fakat yurt dışında karşılaştırılan yerlerde hep birinci geliyor yakıtı acaba nasıldır lütfen yardım edin