1. ilan bana hiç güven vermedi. Artık şu "sigorta şişirdi, anlaşmalı abartı" olaylarından bi sıyrılın ya. Yani yolda gördüğünüz kendine freeshop çalışanları diyenler gibi. Freeshop çalışanları parfüm alıp satmıyor, onlar sahte yemeyin bunları. Örgüt hesabınızı ele geçirdi diye emniyet sizden para da istemez. Bunları doğrudan eleyin artık.
2. ilan da bi ayna katlamalar, bi plaka kapatmalar bi telefona bakmamalar.
Bilmiyorum hocam ille de bu ikisinden biri, hayatta başkası olmaz dersen ikinciyi al bari.