Yeni Motor Alıcam Karar veremiyorum size sorayım dedim

Katılım
27 Kas 2018
Mesajlar
37
Birincisi hurdaya çıkmış zaten. anlaşmalı demek nedemek. şu zihniyete bak bazı utanmazlarda ekmek yenmiştir diolar yarabbim sabır verr
 
Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
317
Ilkinde sasi hasari yoksa alinabilir gibi geldi. Sonucta yeni makina.
2.nin km ve motordan suphedeyim.
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
1. ilan bana hiç güven vermedi. Artık şu "sigorta şişirdi, anlaşmalı abartı" olaylarından bi sıyrılın ya. Yani yolda gördüğünüz kendine freeshop çalışanları diyenler gibi. Freeshop çalışanları parfüm alıp satmıyor, onlar sahte yemeyin bunları. Örgüt hesabınızı ele geçirdi diye emniyet sizden para da istemez. Bunları doğrudan eleyin artık.
2. ilan da bi ayna katlamalar, bi plaka kapatmalar bi telefona bakmamalar.

Bilmiyorum hocam ille de bu ikisinden biri, hayatta başkası olmaz dersen ikinciyi al bari.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst