- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
hayırlı olsun :rendeer: kaza görmeyesin.makina acayip yırtıcı duruyor, sen akıllı binersin umarım.aman dikkat gereksiz yerlerde gaza asılma :cat:
Suzukı K4 - 2003 Gsx- R1000
Satma nedenim : Çok seri hızlı sonuçda srad 1000 bana 600 RR veya gsr ayarında motor lazımmış
Arkadaşlar Merhabadaha önce 2003 model gsxr1000 vardı dün onu verip model yeniledim yani 2005 zx 10 aldım
biz daha göremedik makineyi ama kulağımıza geldiğini biliyorsun :mrgreen: kazasız belasız sürüşler gökhan abi :rendeer:
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Suzukiyi satma sebebi olarak motosikletin sana göre hızlı ve büyük olduğunu söylemiştin. Bunun'da ondan yana kalır bir tarafı yok....
gökhan cım ne kadar sevindim bilemezsin harika bir kişiliği insanlığı olan çok değerli bir kardeşimsim .
yalovadan bizlere ulaşan hatırnaz bir kardeşim olarak sana sağlıkla sıhhatle sana yakışan babacanlılıkla yeni motosikletine binmeni ve bu bilinç içinde tehlikeden uzak durarak makinanı sürmeni onun seni sürmesine izin vermemeni diler sevgiyle yanaklarından öperim hayırlı uğurlu olsun...
hayırlı ugurlu olsun
abi motorun süper cok hoşuma gitti
allah kaza bela vermesin
bu makinayı her haliyele çok seviyorum.. inanılmaz deli bir alet.. çoştumu çoşuyor.. ama tek bir kusuru var oda fren!!
vay anam vay vay vay allah nazardan saklasın kardeş tek kelimeyle müthişş
müsait bir hafta sonu bi inceleriz şu yırtıcı makineyi![]()
Hayırlı olsun.1000lik makina şehiriçinde zor olmazmı?:silent: