Hayırlı olsun, kazasız belasız kullan....
makinaya laf yok, "yırtarım yolları, konvoylara sığmam kaçarım" der gibi bakıyo,
ilk resimdeki sehpa çok hoşuma gitti, bööle el yapımı şeylere bayılıyorum.
Allah kazadan beladan korusun, güle güle bin. hayırlı olsun
Konwoylara sığarım yaşım 32 motor değil kullanıcıda iş bitiyo abim dimi ? :bounce:
motorun haşin duruşu için bir kinaye yaptım, seninle ilgili alınacağın bişi yok.
ninja-ulasoto birlikteliğinin mutlu mesut geçmesi dileklerimle tekrar hayırlı olsun.:rendeer:
onemlı değill...tekrar hayırlı olsun..kazasız belasız kullan... :rendeer:
hayırlı olsun çok güzel motor güle güle kullan![]()