Yeni motor aldım ZX10

Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
makinaya laf yok, "yırtarım yolları, konvoylara sığmam kaçarım" der gibi bakıyo,

ilk resimdeki sehpa çok hoşuma gitti, bööle el yapımı şeylere bayılıyorum.

Allah kazadan beladan korusun, güle güle bin. hayırlı olsun
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullan....


amin sğl tşk.ler.........

makinaya laf yok, "yırtarım yolları, konvoylara sığmam kaçarım" der gibi bakıyo,

ilk resimdeki sehpa çok hoşuma gitti, bööle el yapımı şeylere bayılıyorum.

Allah kazadan beladan korusun, güle güle bin. hayırlı olsun

İlk resimdeki sehpa yıkamacının kendi yapmış ön için ve arka için iş görüyooo :)
Konwoylara sığarım yaşım 32 motor değil kullanıcıda iş bitiyo abim dimi ? :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle..ciğeri böbreği ne sökülür beee ala halaaaaaaaaaaa
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Konwoylara sığarım yaşım 32 motor değil kullanıcıda iş bitiyo abim dimi ? :bounce:

motorun haşin duruşu için bir kinaye yaptım, seninle ilgili alınacağın bişi yok.

ninja-ulasoto birlikteliğinin mutlu mesut geçmesi dileklerimle tekrar hayırlı olsun.:rendeer:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hayırlı olsun kazasız belasız kullan çok güzel bi motor bu zx-10 ya allah nazarlardan saklasın
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
Hayırlı Olsun..kazasız belasız nice km lere ...

ama buraya dikkat..eski motosikletini daha çok sewiyodun heraldee... :p:p:p



 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Allah kaza bela vermesin vallahi, çok güzel makine. Maşallah diyelim. :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
motorun haşin duruşu için bir kinaye yaptım, seninle ilgili alınacağın bişi yok.

ninja-ulasoto birlikteliğinin mutlu mesut geçmesi dileklerimle tekrar hayırlı olsun.:rendeer:

Sağol abim alındıgım fln yok bu konwoy meselesi takıldıgım bi konu ztn grup geziye çıksak biri fırlıyo aradan sinir oluyorum ondan yani motor fırlasa jokey sağlam abim tın tın 300 300 dewam :wiinkk:

Hayırlı Olsun..kazasız belasız nice km lere ...

ama buraya dikkat..eski motosikletini daha çok sewiyodun heraldee... :p:p:p





uyardıgın için sğl aklımda ama bi türlü değiştirme fırsatım olmadı ama walla helal olsun üşenmeden bide resimlemişsin brawo walla :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
biz daha göremedik makineyi ama kulağımıza geldiğini biliyorsun :mrgreen: kazasız belasız sürüşler gökhan abi :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst