Yeni Motor Aldım Lifan,Merak Edenler Sorabilir

Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
109
Hayırlı olsun. benzerlerine göre şekli daha güzel. Lastikleri de daha kalın sanki. İlk motosikletime benziyo :)
 
Katılım
12 Eyl 2014
Mesajlar
765
hayırlı olsun iyi günlerde sür, sana önerim ilk işin ön arka lastikleri bir güzel değiş, koruma demirinide takdır...

ek olarak discovery de güzeldir ama emisol alsaydın dahamı iyiydi?

kaça aldın, kaça patladı foto varmı?
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
incisözlük'te bir replik vardır; sözüm ona seviyeli, sosyete, entel takılma gayreti içinde olanlara "git ekşide takıl" gibisinden... Şimdi bu cevap veren ilk iki kişiye nereye s.ktir çekilir? Ben de forumda yeniyim, bilmiyorum.
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
isimden kaybetmiş,herkes ön yargılı filan.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Güle güle kullan Tayyip kardeş. Merak edenlere motosikletinin üçüncü tekerleğini gösterebilirsin. Kazasız belasız dikkatli sür.
 
Katılım
26 Haz 2015
Mesajlar
37
öncelikle hepinize çok teşekkür ediyorum allah hayırlı uzun ömürler nasip etsin size kazalardan belalardan korusun hepinize çok teşekkür ettim benim amacım motor almayı düşünen biri belki ister yardımcı olurum, evet cr1 alacktım ama onlar sıfır degıldı bunnun sıfırı onun ıkıncı elıydı bende bunu sectım sıfır alıyım daha ıyı olur dedım
Motora gelince motor henuz bısey dıyemem 30 km yaptım tıtresım yok denılecek kadar azdan daha az öyle dıyım yanı yok gıbı bısey fıyat olarak olsun guzel motor ve 187 boyum var 82 kıloyum motor altıma oturdu dıyebılırım buyuk motor yanı kucuk bıse degıl yenı baslayan ogrencı butçesı sınırlı alabılrıler yanı cok mahkul fiyata japona mapona 5-6 vermeye gerek yok adam akıllır kullanırsan hıcbısede olmaz adam akıllı kullanmasanda japonla bıyere varamassın iş sende biter abicim bırıne yardımcı olursam ne mutlu bana herkeze ıyı gunler hayırlı iftarlar
 
Katılım
26 Ağu 2014
Mesajlar
74
Hayırlı olsun. Kazasız belasız keyifli sürüşler....
Sinekleri görmezden gel.
 
Katılım
21 Mar 2014
Mesajlar
225
Kusura bakma kardeşim herkes zx7r için para biriktiremiyor,ilgini çekemedik üzgünüz... "Yanlış anlamada."

ciddi anlamda dusunsem buraya yazmam onu 😀 demek istediğim hani 2 3 bin lirayla mt07 er6 falan bakanlara ateş ettim ama yanlış anlaşıldim bende 2 haftadır haojuenin bi modelini araştıriyorum
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
640
600rr alan adamın konusu 10 küsür sayfa oluyor, herkes abi götünü yalayım modunda. Burdaki arkadaşla neden dalga geçiliyor anlamış değilim. Ye kürküm ye diye boşa dememişler.

Canını yerim senin. Tamda onu yazıyordum benden önce yazmışsın. Kimse kimsenin ehvesini kıramaz. Belki başlangıç motoru için almıştır adam.
 
Katılım
21 Mar 2014
Mesajlar
225
ya beyler cidden bi alkış hakediyosunuz mk biriniz diyoki kalkıp ilerde alacak adamda almiycak falan el seyiyle gerdege giricek adamin aklını bende kurcalarim adamin aldığı araca bok atmadik kalkıp saldırmaya hazır ne çok adam varmış soğutmayin insanı forumdan
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Hayırlı olsun kardeşim . Bir iki de resim ekle istersen Görelim yakışıklı mı :)
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
ya beyler cidden bi alkış hakediyosunuz mk biriniz diyoki kalkıp ilerde alacak adamda almiycak falan el seyiyle gerdege giricek adamin aklını bende kurcalarim adamin aldığı araca bok atmadik kalkıp saldırmaya hazır ne çok adam varmış soğutmayin insanı forumdan

yanlış anlaamayın ama merak edilcek motor değil kime göre değil öğrenci adam gidip rsv 4 mü alcak yada yeni başlayan bütçesi olmayan direk cbf ybbr cbr vs mı alması gerekiyor adam motor almış bi hevesle konu açıyor adamın motorunu resmen küçümser gibi merak edilcek bişey değil 1000 lik alsa yorumlar dökülmüştü şu forumda en sevmediğim şey motor küçümsemek
 
Katılım
21 Mar 2014
Mesajlar
225
yanlış anlaamayın ama merak edilcek motor değil kime göre değil öğrenci adam gidip rsv 4 mü alcak yada yeni başlayan bütçesi olmayan direk cbf ybbr cbr vs mı alması gerekiyor adam motor almış bi hevesle konu açıyor adamın motorunu resmen küçümser gibi merak edilcek bişey değil 1000 lik alsa yorumlar dökülmüştü şu forumda en sevmediğim şey motor küçümsemek
kardeşim onun açıklamasını bariz şekilde yaptım bak 2 3 yorum üste hani herkes makinaci ya 150 250ye rağbet yok ya herkes 600le geziyo ya ben ona vurgu yapıyorum anladın? adamin malına ne çamur atıcam durduk yere herkes anlamak istediği yönden anlıyo lafı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst