lifan discovery 150 lik modelini aldim merak edenler dusunenler sorabilir
Kusura bakma kardeşim herkes zx7r için para biriktiremiyor,ilgini çekemedik üzgünüz... "Yanlış anlamada."
600rr alan adamın konusu 10 küsür sayfa oluyor, herkes abi götünü yalayım modunda. Burdaki arkadaşla neden dalga geçiliyor anlamış değilim. Ye kürküm ye diye boşa dememişler.
ya beyler cidden bi alkış hakediyosunuz mk biriniz diyoki kalkıp ilerde alacak adamda almiycak falan el seyiyle gerdege giricek adamin aklını bende kurcalarim adamin aldığı araca bok atmadik kalkıp saldırmaya hazır ne çok adam varmış soğutmayin insanı forumdan
kardeşim onun açıklamasını bariz şekilde yaptım bak 2 3 yorum üste hani herkes makinaci ya 150 250ye rağbet yok ya herkes 600le geziyo ya ben ona vurgu yapıyorum anladın? adamin malına ne çamur atıcam durduk yere herkes anlamak istediği yönden anlıyo lafıyanlış anlaamayın ama merak edilcek motor değil kime göre değil öğrenci adam gidip rsv 4 mü alcak yada yeni başlayan bütçesi olmayan direk cbf ybbr cbr vs mı alması gerekiyor adam motor almış bi hevesle konu açıyor adamın motorunu resmen küçümser gibi merak edilcek bişey değil 1000 lik alsa yorumlar dökülmüştü şu forumda en sevmediğim şey motor küçümsemek