hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan Allah kaza bela vermesin. lifan içi iyi bir marka diyorlar araba falanda üretiyormuş. Titreşim yakıt gibi bilgileri paylaşırsan sevinirim. Bende kuba xr 125 var. yakıtı 100 km 3 litreyi hiç geçmedi. titreşim yok denecek kadar az sadece çalıştığını hissediyorsun. alalı 5 bin km yi geçtik sadece lastiğim patladı,
Sevmediğim yanı ise ön farı çok az aydınlatıyor..