Yeni Motor Aldım Lifan,Merak Edenler Sorabilir

Katılım
26 Haz 2015
Mesajlar
37
lifan discovery 150 lik modelini aldim merak edenler dusunenler sorabilir
 
Katılım
2 Ağu 2014
Mesajlar
44
Niye hevesini kırıyorsunuz abi adamın ?
Almış o heyecanla yazmış belki birilerine yardımcı olabilirim diye...
Belki ne safhalardan geçti alırken,aynı problemleri yaşamasın düşünen arkadaşlar diye uğraşıyor.. Ti ye almak başka,kırmak başka beyler...
10.000 € 'lık bir model alsa aman abi , yaman abi..

Hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan.. tekerin yere düz bassın, temkinli ol lütfen..
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Kimsenin Hevesini Kırmaya Kimsenin Hakkı Yoktur,

Dostum hayırlı Olsun,
Dikatli Kullan,

Titreşim varmıdır?
Yakıtı ne kadardır?
servisinden memnunmusun?,

Dikkatli Kullan Ani Hareketlerden Kaçınmaya Çalış...
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
126
hayirli olsun kazasiz belasiz
edit:kuba cr1 almicakmiydin sen noldu da kararindan dondun ?
 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
581
Ya şimdi pekte merak uyandıricak bi motor değil yanlış anlamada

valla gördüm yorum yazamadım mücahit abi diyelim bellki abimsin ama yanlış anlasılmıcak bişey yok .. istersem mobilet alırım istersem mt 07 bu herkesin kendi bütcesine göre aldıgı motordur belkide o aldıgı lıdan marka motor ile senın zx7r dan aldıgın zevkten daha cok zevk almıyacagını nerden bilmiyorsun kusura bakmada ben cbr 125 aldım dıye mıllet tebrık edıp aman tekerın duz bassın allah kaza bela vermesın demedi ben gidip çin malı bişeyde alsaydım herkes dıcektı aynısı .:cat:

------

Tayip dicem gerçek adınmı senın :D takma kafana :) abimde olabilirsin :D :D :D abi hayırlı uğurlu olsun , allah kaza bela vermesin ,tekerın hep düz bassın hayırlı yolculuklar :))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2015
Mesajlar
164
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
600rr alan adamın konusu 10 küsür sayfa oluyor, herkes abi götünü yalayım modunda. Burdaki arkadaşla neden dalga geçiliyor anlamış değilim. Ye kürküm ye diye boşa dememişler.
 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
581
600rr alan adamın konusu 10 küsür sayfa oluyor, herkes abi götünü yalayım modunda. Burdaki arkadaşla neden dalga geçiliyor anlamış değilim. Ye kürküm ye diye boşa dememişler.

burda tek kişi dalga geçti abi oda mucahit 1 - zx7r ı ile kaçtı sanırsam:thumright
 
Katılım
10 Kas 2014
Mesajlar
506
Hayirli olsun gule gule kullanin titiZ kullanınca bu motorlar kolay kolay eskimiyor benim çinli motor 1 yasinda 20 bine yaklasdi goren sifirmi diye soruyor motorunuzu sevin okşayin
 
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
911
Ya şimdi pekte merak uyandıricak bi motor değil yanlış anlamada

Sana ne oluyor,hayırlı olsun deyip çekileceksin köşene bu konuyu belki yıllar sonra bu motoru almaya niyetlenenler olup okuyacak ve belkide bu adamın yorumları ile alacak/vaz geçecek adamın parası buna yetmiş almış sana ne, inşallah alırsın merak uyandıracak oyuncağını.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun. Kazasız, belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Hayırlı olsun motorun dikkatli kullan. Belli bir tecrübeden sonra bize yaz ne gibi olumlu ve olumsuz yönleri olduğu konusunda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst