- Katılım
- 18 Eki 2020
- Mesajlar
- 391
- Motosikleti
- Kanuni Seyhan MZ 301 - 2001
Gpt ile aynı fikirdeyim. 200 bine kadar en mantıklı motor D400.
Yeni trolümüz. Vatana millete "hıyırlı" olsun.Chatgpt bu olaya nasıl dahil oldu yahu?
20 yaşındaki motor için bi tane daha aynı miktarı harcama olasılığınız yüksek
ktm tavsiyeleri için;
2026 sonuna kadar firma & marka durumu çok şaibeli.
avrupanın içinde bulunduğu ekonomik darlık iyice tehdit ediyor. ben bulaşmadım, Duke390 alacaktım
D400 cüler her yerde
titrek kıprak ama şuan f/p. hani 2000 lerde, tüm taksiciler doğan/şahin kullanırken, hundayi ( normalini de biliyom linçlemeyin hemen ) accent i getirdi, tüm taksiciler geçti ya, onun gibi bir durumda şuan bajaj
şöyle şeyler yazmayın, şeytana uyup gidip tuono v4 alcam yoksa.Ne alırsan al, sıfır al.
Adamlar ne motosiklet yapmış be!şöyle şeyler yazmayın, şeytana uyup gidip tuono v4 alcam yoksa.
Dominarın sıfırı 283 bin zaten bütçem yok da onun yerine km düşüğü 170 e falan almak çok daha mantıklı bence
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Dominar 400 ug alacağım teşekkürler hepinize
selam millet
Mesaj otomatik olarak birleştirildi: