Yeni motor alacağım eski japon vs yeni hintli

Katılım
18 Eki 2020
Mesajlar
391
Motosikleti
Kanuni Seyhan MZ 301 - 2001
Gpt ile aynı fikirdeyim. 200 bine kadar en mantıklı motor D400.
 
Katılım
2 Şub 2013
Mesajlar
155
Ben oyumu isteksiz bir şekilde Dominar dan yana kullanıyorum. Japon da olsa 20 senelik makineler baş ağrıtır. İlk aldığında sevinirsin son olarak sattığında sevinirsin.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
ikisi arasında ise dominar diyorum, cünkü çözülmeyecek problemi yok. parçası ve servisi iyi.

20 yasında 110k motorun son sahibi olma ihtimaliniz var.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
biraz daha ekleyip, svartpilen 401 alınabilir aslında
 
Katılım
24 Haz 2015
Mesajlar
93
Motosikleti
D400
20 yaşındaki motor için bi tane daha aynı miktarı harcama olasılığınız yüksek

ktm tavsiyeleri için;

2026 sonuna kadar firma & marka durumu çok şaibeli.
avrupanın içinde bulunduğu ekonomik darlık iyice tehdit ediyor. ben bulaşmadım, Duke390 alacaktım
D400 cüler her yerde :D

titrek kıprak ama şuan f/p. hani 2000 lerde, tüm taksiciler doğan/şahin kullanırken, hundayi ( normalini de biliyom linçlemeyin hemen ) accent i getirdi, tüm taksiciler geçti ya, onun gibi bir durumda şuan bajaj
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
20 yaşındaki motor için bi tane daha aynı miktarı harcama olasılığınız yüksek

ktm tavsiyeleri için;

2026 sonuna kadar firma & marka durumu çok şaibeli.
avrupanın içinde bulunduğu ekonomik darlık iyice tehdit ediyor. ben bulaşmadım, Duke390 alacaktım
D400 cüler her yerde :D

titrek kıprak ama şuan f/p. hani 2000 lerde, tüm taksiciler doğan/şahin kullanırken, hundayi ( normalini de biliyom linçlemeyin hemen ) accent i getirdi, tüm taksiciler geçti ya, onun gibi bir durumda şuan bajaj

D400 cü olarak öyle çok begenmıyorum açıkçası ama f/p olarak piyasanın en iyisi. bu fiyata rakibi yok bence.

bütçe yüksek olsa önünden geçmem :D
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,111
O zaman el yükseltiyorum ve CF moto mt 650 diyorum. 220 binlere bulunabiliyor.
 
Katılım
28 May 2010
Mesajlar
618
Motosikleti
Hero X-Pulse 200 4v
Konuyla başta alakasız gelebilir ancak;

570.000 km de 15+ yıllık bir Ducato kullanıyorum. Servis çıkması, üstünden bir kaç defa geçilmiş, 400 binde motor yapılmış bir araç. Bununla uzun yollara da gidiyorum, yolda kaldığım da olmuştur. Peyderpey aracın farklı bölümlerini yavaş yavaş sıfır km haline getiriyorum :D Ne var ki kullanmaya devam ediyorum. Sebebiyse şu: Bu aracın tüm parçalarını, envai çeşit yan sanayi ürünüyle birlikte piyasadan uygun fiyatlı bulabiliyorum. Aynı zamanda ustası da çok, bilinen bir araç. İdamesi arıza da çıkarsa çok zor olmuyor.

Şimdi; alacağınız 20 yıllık japon elbette daha kaliteli ve konforlu olur ancak parçalarını bu kadar kolay ve uygun fiyata bulabilecek misiniz? İdame edebilecek misiniz? Onu tartmanızı öneririm.
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
Burada önemli olan bakimlari. Bakimlari düzenli ve duzgun yapilmissa, 20 yaş ve 100,00km Japon motosiklet için hiçbir şeydir.

Öylesini bulmak da çok zor olacağı için yine Japon ama düşük cc veya model ve daha genç bir motor bakin. Bunun dışındakilerden de çok birşey beklemeyin.
 
Katılım
15 Ağu 2021
Mesajlar
2
selam millet
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Dominarın sıfırı 283 bin zaten bütçem yok da onun yerine km düşüğü 170 e falan almak çok daha mantıklı bence
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Dominar 400 ug alacağım teşekkürler hepinize
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

selam millet
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst