yeni montum

Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
374
güzel ama çok pahalı değil mi ?ben 700 tl ye kask aldım içime oturdu resmen :)
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
317
öncelikle hayırlı olsun.Ama arkadaşların da dediği gibi 700 dolar:cyclopsanBu parayı verdiğiniz montun belinden soğuk alma gibi bir problemi kanımca olmamalı.Neyse sonuçta montu almışsınız,o paraya daha değişik şeyler alabilirdiniz deyip aklınızı bulandırmak istemem.Tekrar hayırlı olsun,Allah kaza yapıp montun kullanılmasını göstermez inşallah.Üstünüzde karizmatik bir mont olarak kalması dileğimle,sağ salim sürüşler...
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
deli paraymış walla :cyclopsan güle güle kullan. bende almak istiyorum param olunca 100-150 liralık ama
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bellik kullanmanı öneririrm veya komple omur ilik için olan korumalardan
tulum giymediğin sürece hemen hemen hepsinin bel kısmından içeri soğuk alma olasılığı bulunmaktadır montlarda sıkı birşekilde üstünüze oturmadığı sürece
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst