Yeni mont alacağım, 4 mevsimlik mi kışlık mı daha mantıklı?

Katılım
7 Tem 2024
Mesajlar
232
Ben prosevin kışlık kamufle eldiven ve montunu kullanıyorum.
Dar bütçe ama ekipmansız olmaz abi diyenler için gayet iyi astarı var. Ancak 30 km yola içlik vesiare şart ,suyu aşırı yağmurda geçiriyor yağmurlukta şart.
Korumalarda 1. Seviye galiba

Prosevin hangi modeli var hocam ve nerede yaşıyorsunuz? Yağmurda hiç kullanmayacağım ve şehiriçi hız bile yok. 4 mevsim idare edecekse çok iyi olur benim için. Kışlık mont da çok sıcak oluyor öğleden sonra çünkü.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eki 2017
Mesajlar
1,598
Motosikleti
Triumph Trident 660
Prosevin hangi modeli var hocam ve nerede yaşıyorsunuz? Yağmurda hiç kullanmayacağım ve şehiriçi hız bile yok. 4 mevsim idare edecekse çok iyi olur benim için. Kışlık mont da çok sıcak oluyor öğleden sonra çünkü.
Sonbahar ve kış harici kullanmak çok zor.
Pişiriyor adamı,
Prosev 18609 modeli istanbulda yaşıyorum.
Satıcılar satmak için 4 mevsim diyorda yukarda denilen gibi 4 mevsim mont olmaz yazın file giyersin kışın mont.
İkisi bir arada olmuyor ya üşüyorsun ya da yanıyorsun
 
Katılım
7 Tem 2024
Mesajlar
232
Sonbahar ve kış harici kullanmak çok zor.
Pişiriyor adamı,
Prosev 18609 modeli istanbulda yaşıyorum.
Satıcılar satmak için 4 mevsim diyorda yukarda denilen gibi 4 mevsim mont olmaz yazın file giyersin kışın mont.
İkisi bir arada olmuyor ya üşüyorsun ya da yanıyorsun

Sizinki kısa görünüyor nette. Ben prosevin stelvio modelini gördüm çarşıda. Özellikleri hemen hemen aynı. Alınır mı sizce?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sanırım prosev 5217 olarak da geçiyor. Ama hiç yorum bulamadım nette. Ya tutulmamış ya da çok yeni. Prosev in resmi sitesi ya da distribütörü de yok bakamıyorum hiç
 
Katılım
26 Tem 2025
Mesajlar
111
Motosikleti
Bajaj Pulsar N250
Yazlık montum var. Amacım sadece kışın kullanmak. Sıcaklık olarak - 2 ve 12 derece arası kullanacağım. Çoğunlukla kuru havada ama yağmurda da su geçirmemeli. 5-10k arası ne önerirsiniz?
5-10 k değil ama Yeni Ankara Moto'dan 2 ay önce 3 veya 4 taksitle 17.400 TL'ye Revit Control Air H2O Satın aldım.

Yazın iç astarını çıkararak kullandığımda hiç terletmedi gayet havadardı.

Bugünlerde de malum ankara sabahları 8-10 derece oluyor işe giderken tişört üstüne astar üstüne mont giydiğim zaman üşümüyorum daha soğuk havalarda nasıl olur bilmem.

8-10 derece havada tişörtle üşütmüyorsa daha düşük derecelerde de uzun kollu bir kazakla veya sweatla üşütmeyeceğini düşünüyorum (kışın motor kullanmayacağımı düşündüğüm için kışlık mont almadım.)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
yazlık ıcıne ıclıklı model mantıklı kıslık da alsan üşürsün zaten alayı su da gecırıyor ustune yağmurluk gıyersın cok suğukta devam
 
Katılım
5 Eki 2017
Mesajlar
1,598
Motosikleti
Triumph Trident 660
Sizinki kısa görünüyor nette. Ben prosevin stelvio modelini gördüm çarşıda. Özellikleri hemen hemen aynı. Alınır mı sizce?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sanırım prosev 5217 olarak da geçiyor. Ama hiç yorum bulamadım nette. Ya tutulmamış ya da çok yeni. Prosev in resmi sitesi ya da distribütörü de yok bakamıyorum hiç
2-3 yıl önce düşük bütçeli ekipmandı simdi yeni markalar var ve tasarım olarak daha güzel montlar var.
Yazın bunlar giyilmez ya hamam gibi olur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst