- Konu Yazar
- #21
Ben prosevin kışlık kamufle eldiven ve montunu kullanıyorum.
Dar bütçe ama ekipmansız olmaz abi diyenler için gayet iyi astarı var. Ancak 30 km yola içlik vesiare şart ,suyu aşırı yağmurda geçiriyor yağmurlukta şart.
Korumalarda 1. Seviye galiba
Prosevin hangi modeli var hocam ve nerede yaşıyorsunuz? Yağmurda hiç kullanmayacağım ve şehiriçi hız bile yok. 4 mevsim idare edecekse çok iyi olur benim için. Kışlık mont da çok sıcak oluyor öğleden sonra çünkü.
Son düzenleme: