- Katılım
- 13 Ocak 2012
- Mesajlar
- 702
CUB = HONDA-YAMAHA-SUZİKİ'dir. bir bir daha iki :thumleft: istediğiniz kadar bıdı bıdı edin :queen:
CUB = HONDA-YAMAHA-SUZİKİ'dir. bir bir daha iki :thumleft: istediğiniz kadar bıdı bıdı edin :queen:
CUB = HONDA-YAMAHA-SUZİKİ'dir. bir bir daha iki :thumleft: istediğiniz kadar bıdı bıdı edin :queen:
ahhh sen yakınlarda olacakdında ben sana göstereckdm cupda honda-yamaha-suziki yi ....
nayır cub;modenas kriss tir
HELAL SANA KARDEŞ ALTINDA 1000 LİK MOTOR OLUPDA YA DA MARKA MOTOR OLUPTA BU YORUMU BUKADAR GÜZEL VE BU KONUYU BUKADAR AÇIKLAYICI YAZDIĞIN İÇİN TEŞEKKÜRLER HERALDE HERKESİN KAFASINDA Bİ AMPUL YANMIŞTIRArkadaşlar,cup motorlar markası ne olursa olsun dünyada en çok tutulan,az yakan ve en sorunsuz araçlardır.Bu özellikleri nedeniyel dünyada en fazla üretilen ve kullanılan tarzdır.Tabi bu motoru alırken beklentileriniz ve amacınız önemli.Bu motorlar seri değildir,çok yüksek hız yapmaya gelmezler.Amaç en sorunsuz ve en az yakıtla ulaşım sağlamaksa alınacak tek motordur.
Ben yaklaşık 35 senedir motora binerim.Çok çeşitli motorlara bindim.Şu anda 1000 lik bir motorum var ve gezilerde uzun seyahatlerimde onu kullanıyorum.İkinci bir motor olarakta 100 lük bir cup aldım.İlk aldığım cup 2006 model eski dökük bir mondialdi,ama 6 ay boyunca hergün 50-60 km yapmama ve hız konusunda son limitlerinde kullanmama rağmen hiçbir sorun çıkartmadı .O kadar memnun kaldımki 0 km yeni bir cup aldım.bir aydır kullanıyorum ve ondanda çok memnunum.
sözün kısası eğer amacınız sorunsuz ve az yakıtla ulaşımsa şehir içinde binilecek en güzel motordur.Yok ben hem şehir içinde hemde şehir dışı yakın seyahatlerde kullanacağım derseniz o zaman daha yüksek cc bir motor almalısınız.
Kardeş hem daim antalyaya beklerim.. hondanın tozunu attırırım sanaahhh sen yakınlarda olacakdında ben sana göstereckdm cupda honda-yamaha-suziki yi ....
iyi yapmışsın hocam tebriklerArkadaşlar,cup motorlar markası ne olursa olsun dünyada en çok tutulan,az yakan ve en sorunsuz araçlardır.Bu özellikleri nedeniyel dünyada en fazla üretilen ve kullanılan tarzdır.Tabi bu motoru alırken beklentileriniz ve amacınız önemli.Bu motorlar seri değildir,çok yüksek hız yapmaya gelmezler.Amaç en sorunsuz ve en az yakıtla ulaşım sağlamaksa alınacak tek motordur.
Ben yaklaşık 35 senedir motora binerim.Çok çeşitli motorlara bindim.Şu anda 1000 lik bir motorum var ve gezilerde uzun seyahatlerimde onu kullanıyorum.İkinci bir motor olarakta 100 lük bir cup aldım.İlk aldığım cup 2006 model eski dökük bir mondialdi,ama 6 ay boyunca hergün 50-60 km yapmama ve hız konusunda son limitlerinde kullanmama rağmen hiçbir sorun çıkartmadı .O kadar memnun kaldımki 0 km yeni bir cup aldım.bir aydır kullanıyorum ve ondanda çok memnunum.
sözün kısası eğer amacınız sorunsuz ve az yakıtla ulaşımsa şehir içinde binilecek en güzel motordur.Yok ben hem şehir içinde hemde şehir dışı yakın seyahatlerde kullanacağım derseniz o zaman daha yüksek cc bir motor almalısınız.
arkadaslar sonunda bugùn yarın çelik cub 100 motoru alıyorum insallah bi aksilik çıkmazsa motor 1000km de bi tavsiyesi olan var mı
çok güzel motor bizdede var bi tane çelik 2006 şimdiden hayırlı olsn topraam![]()
hayırlısı olsun kardeşarkadaslar sonunda bugùn yarın çelik cub 100 motoru alıyorum insallah bi aksilik çıkmazsa motor 1000km de bi tavsiyesi olan var mı
bende merak ettm ???Sıfır aldığın cub unmarkası nedir?iyi yapmışsın hocam tebriklerben de cub motorların çok daha yaygınlaşması taraftarıyım hem ekonomik hem tatlı motorlar. yuksek cc motor olsa bile bi tane de cub olmalı
zaten sitede örnekleri de var bolca.
eski mondiali satıp yerine hangi markayı tercih ettin onu soracam da bi türlü bağlayamadım soruyu![]()
Ben motorumu alırken bir ay daha bekleyip vitesli 150'lik almayı düşündüm ama o da eninde sonunda çinli, hurda demirden yapılmış ve plastikten lastikleri olan bir hurda yığını, çinli motorda 100cc bile fazlasıyla yeterli, hepsinde aynı demir var aynı plastik aynı lastik var, Çinli 150'lik motora güvenip te naylon lastiklerle 100-110 gidenin aklına şaşarım.
arkadaslar bu cub motorlar sıkıcımıdır ya ögrenciyim lifan tay 100 cub çok seri diyorlar yada kuba cg100 sport debriyajlı almayı düşünüyorum genelde 90-100 km hız bana yeterde artar bile bende cub istiyorum ama debriyajlı olan daha mı zevklidirki ?