Yeni MONDiAL CUP 125 SFS benm hoşuma gitti ya sizin ?

Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
CUB = HONDA-YAMAHA-SUZİKİ'dir. bir bir daha iki :thumleft: istediğiniz kadar bıdı bıdı edin :queen:
 
Katılım
17 Kas 2011
Mesajlar
45
herkes motorunu över herkes motorunu sever modenas yamaha honda suzuki bunlar dünya çapında tanınmış markalar ama geride kalanlar motor değilmi be yapmayn artık aha bende yuki var markaya baksan dikiş makinesi markası ama işleve baksan orjinal çift kişi 115 tıkır tıkır gidiyo titreme yok motorda ve burda tartışılması gereken dünyaca ünlü markaların arkasında hangi marka var hangi çinli İŞİ CİDDİye alıp da daha iyisini üretiyor işte olay bu herkes ister altında o bu olsun ama herkes parasına göre günde kaç para yersem hangi motoru alırım bunu düşündüğünüzde anlarsınız ki zaten bu motorun sevdiğim yönü de işte bu fiyata bakarsan ve mondiel in daha önceki üretmiş olduğu motorlara dayanıklı modifiye ye elverişli ve hızlı işte 2012 de cuplar arasında en çok satılacak motor bu şimdiden herkesin altında görmeye başladım ve fabrikasını aradığımda da motor yetişmediğini söylediler şunu da belirteyim bu tarz motorlardan bu sitede belki de cup olarak en çok anlayanlardan biriyimdir 120 bin kişilik ilimizde 30 bin motor var düşünün gerisini :) BU MOTORU TAVSİYE EDİYORUM YAZIMADA BİŞEY BULMAYIN PLEAS :)
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
Arkadaşlar,cup motorlar markası ne olursa olsun dünyada en çok tutulan,az yakan ve en sorunsuz araçlardır.Bu özellikleri nedeniyel dünyada en fazla üretilen ve kullanılan tarzdır.Tabi bu motoru alırken beklentileriniz ve amacınız önemli.Bu motorlar seri değildir,çok yüksek hız yapmaya gelmezler.Amaç en sorunsuz ve en az yakıtla ulaşım sağlamaksa alınacak tek motordur.
Ben yaklaşık 35 senedir motora binerim.Çok çeşitli motorlara bindim.Şu anda 1000 lik bir motorum var ve gezilerde uzun seyahatlerimde onu kullanıyorum.İkinci bir motor olarakta 100 lük bir cup aldım.İlk aldığım cup 2006 model eski dökük bir mondialdi,ama 6 ay boyunca hergün 50-60 km yapmama ve hız konusunda son limitlerinde kullanmama rağmen hiçbir sorun çıkartmadı .O kadar memnun kaldımki 0 km yeni bir cup aldım.bir aydır kullanıyorum ve ondanda çok memnunum.
sözün kısası eğer amacınız sorunsuz ve az yakıtla ulaşımsa şehir içinde binilecek en güzel motordur.Yok ben hem şehir içinde hemde şehir dışı yakın seyahatlerde kullanacağım derseniz o zaman daha yüksek cc bir motor almalısınız.
 
Katılım
17 Kas 2011
Mesajlar
45
Arkadaşlar,cup motorlar markası ne olursa olsun dünyada en çok tutulan,az yakan ve en sorunsuz araçlardır.Bu özellikleri nedeniyel dünyada en fazla üretilen ve kullanılan tarzdır.Tabi bu motoru alırken beklentileriniz ve amacınız önemli.Bu motorlar seri değildir,çok yüksek hız yapmaya gelmezler.Amaç en sorunsuz ve en az yakıtla ulaşım sağlamaksa alınacak tek motordur.
Ben yaklaşık 35 senedir motora binerim.Çok çeşitli motorlara bindim.Şu anda 1000 lik bir motorum var ve gezilerde uzun seyahatlerimde onu kullanıyorum.İkinci bir motor olarakta 100 lük bir cup aldım.İlk aldığım cup 2006 model eski dökük bir mondialdi,ama 6 ay boyunca hergün 50-60 km yapmama ve hız konusunda son limitlerinde kullanmama rağmen hiçbir sorun çıkartmadı .O kadar memnun kaldımki 0 km yeni bir cup aldım.bir aydır kullanıyorum ve ondanda çok memnunum.
sözün kısası eğer amacınız sorunsuz ve az yakıtla ulaşımsa şehir içinde binilecek en güzel motordur.Yok ben hem şehir içinde hemde şehir dışı yakın seyahatlerde kullanacağım derseniz o zaman daha yüksek cc bir motor almalısınız.
HELAL SANA KARDEŞ ALTINDA 1000 LİK MOTOR OLUPDA YA DA MARKA MOTOR OLUPTA BU YORUMU BUKADAR GÜZEL VE BU KONUYU BUKADAR AÇIKLAYICI YAZDIĞIN İÇİN TEŞEKKÜRLER HERALDE HERKESİN KAFASINDA Bİ AMPUL YANMIŞTIR :)
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
Arkadaşlar,cup motorlar markası ne olursa olsun dünyada en çok tutulan,az yakan ve en sorunsuz araçlardır.Bu özellikleri nedeniyel dünyada en fazla üretilen ve kullanılan tarzdır.Tabi bu motoru alırken beklentileriniz ve amacınız önemli.Bu motorlar seri değildir,çok yüksek hız yapmaya gelmezler.Amaç en sorunsuz ve en az yakıtla ulaşım sağlamaksa alınacak tek motordur.
Ben yaklaşık 35 senedir motora binerim.Çok çeşitli motorlara bindim.Şu anda 1000 lik bir motorum var ve gezilerde uzun seyahatlerimde onu kullanıyorum.İkinci bir motor olarakta 100 lük bir cup aldım.İlk aldığım cup 2006 model eski dökük bir mondialdi,ama 6 ay boyunca hergün 50-60 km yapmama ve hız konusunda son limitlerinde kullanmama rağmen hiçbir sorun çıkartmadı .O kadar memnun kaldımki 0 km yeni bir cup aldım.bir aydır kullanıyorum ve ondanda çok memnunum.
sözün kısası eğer amacınız sorunsuz ve az yakıtla ulaşımsa şehir içinde binilecek en güzel motordur.Yok ben hem şehir içinde hemde şehir dışı yakın seyahatlerde kullanacağım derseniz o zaman daha yüksek cc bir motor almalısınız.
iyi yapmışsın hocam tebrikler :) ben de cub motorların çok daha yaygınlaşması taraftarıyım hem ekonomik hem tatlı motorlar. yuksek cc motor olsa bile bi tane de cub olmalı:) zaten sitede örnekleri de var bolca.
eski mondiali satıp yerine hangi markayı tercih ettin onu soracam da bi türlü bağlayamadım soruyu :)
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
arkadaslar sonunda bugùn yarın çelik cub 100 motoru alıyorum insallah bi aksilik çıkmazsa motor 1000km de bi tavsiyesi olan var mı
 
Katılım
17 Kas 2011
Mesajlar
45
arkadaslar sonunda bugùn yarın çelik cub 100 motoru alıyorum insallah bi aksilik çıkmazsa motor 1000km de bi tavsiyesi olan var mı
hayırlısı olsun kardeş :) ya bence herhangi bi problem çıkmaaz motor dediğin en kralını alsan da zaten hem ölüm riski vardır 7 cm lik lastiklerin üstündesin adam gibi kullanırsan hangi motor olursa olsun güzeldir yane :)
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
iyi yapmışsın hocam tebrikler :) ben de cub motorların çok daha yaygınlaşması taraftarıyım hem ekonomik hem tatlı motorlar. yuksek cc motor olsa bile bi tane de cub olmalı:) zaten sitede örnekleri de var bolca.
eski mondiali satıp yerine hangi markayı tercih ettin onu soracam da bi türlü bağlayamadım soruyu :)
bende merak ettm ???Sıfır aldığın cub unmarkası nedir?
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
Ben motorumu alırken bir ay daha bekleyip vitesli 150'lik almayı düşündüm ama o da eninde sonunda çinli, hurda demirden yapılmış ve plastikten lastikleri olan bir hurda yığını, çinli motorda 100cc bile fazlasıyla yeterli, hepsinde aynı demir var aynı plastik aynı lastik var, Çinli 150'lik motora güvenip te naylon lastiklerle 100-110 gidenin aklına şaşarım.

lastiklerin inceliği değil de kalitesi önemli.
irc nin moped ve cub türü motorlar için yapılmış lastiklerini bir dene bence.:cat:

bence güzel bir model ama fiyatı yüksek tutmuşlar sanki.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
156
motorun tipini beğendimde..

5 Max. Tork : 5.5 Nm at 5000 min-1 20 Yakıt Tankı Kapasitesi : 4.2 ± 0.5 L
6 Max. Güç : 5.3 kW at 7000 min-1 21 Benzin Tipi : 93 oktan ve üzeri

bunlar olmamış be:jocolor:

125cc sanki bu özelliklerde gereksiz kalmış...100cclik mondiale göre herhangi bi fzladan gözle görülür güç artışı yok...

2100lira civarı fiyat çekmişler...bunu alacağına 2ci el Honda innova veya crypton alabilirsin kardeş...gerçi aldınmı motoru bilmiyorumda:cherry:
 
Katılım
9 Eyl 2012
Mesajlar
2
kardeş bende almayı düşünüyorum acaba 100lüklerle aynı benzini mi yakıyor ? lastikleri dubleks mi ? vergisi kaç tl ? diğer cuplardan daha mı sağlam ?
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
arkadaslar bu cub motorlar sıkıcımıdır ya ögrenciyim lifan tay 100 cub çok seri diyorlar yada kuba cg100 sport debriyajlı almayı düşünüyorum genelde 90-100 km hız bana yeterde artar bile bende cub istiyorum ama debriyajlı olan daha mı zevklidirki ?

Bende de mondial cup var. Bir yıldan fazladır kullanıyorum. Ama debriyajlı alasım var bu aralar. 100 km hız da yapamazsın ayrıca. Benim cup maksimum 85 yapıyor ama en fazla 5 saniye gidersin o hızla. Motosiklet dağılacak gibi oluyor. Hele tek kişi binersen 80 bile yapamazsın, uçacak gibi olursun. 70 km ile sabit hızda gidebilirsin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst