Yeni MONDiAL CUP 125 SFS benm hoşuma gitti ya sizin ?

Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
340
MONDiAL CUP 125 SFS



1 Motor : Tek silindir, dört zamanlı 16 Debriyaj Tipi : Islak tip çoklu plaka
2 Silindir Hacmi : 120 cm³ 17 Fren Tipi (Ön/Arka) : Disk / Kampana
3 Silindir Çapı ve Strok (mm) : 52.4x55.5 18 Frenleme Metodu : Elden / Ayaktan
4 Sıkıştırma Oranı : 9.0 ± 0.1 : 1 19 Ön / Arka Lastik : 2.50 -17 38P /2.75 -17 47P
5 Max. Tork : 5.5 Nm at 5000 min-1 20 Yakıt Tankı Kapasitesi : 4.2 ± 0.5 L
6 Max. Güç : 5.3 kW at 7000 min-1 21 Benzin Tipi : 93 oktan ve üzeri
7 Max. Hız : 85 km/h 22 Ağırlık : 97 kg
8 Rölanti : 1500 ± 100 min-1 23 Max Yükleme Kapasitesi : 150 kg
9 Şanzıman : Yarı Otomatik / 4 vites 24 Boyutlar U-G-Y (mm) : 1900x700x1080
10 İlk Vites Oranı : 2,833 25 Dingil Mesafesi (mm) : 1250
11 Son Vites Oranı : 0,958 26 Akü : 12V 7A
12 Çalıştırma Metodu : Elden/Ayaktan marşlı 27 Sigorta : 15A
13 Soğutma Tipi : Hava soğutma
14 Yağlama Tipi : Yağ Pompası

15 Ateşleme Tipi : Elektronik CDI Fiyat : 2.115,00 TL






Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
valla vergi vereceksem niye cub alıyım.benim cub almamdaki en büyük etken bu zaten.ayrıca motor güzel kalıplı duruyo.sanki malzeme kalitesi ve işçilik de biraz artmış gibi...
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
valla vergi vereceksem niye cub alıyım.benim cub almamdaki en büyük etken bu zaten.ayrıca motor güzel kalıplı duruyo.sanki malzeme kalitesi ve işçilik de biraz artmış gibi...
Sedefli boya atmışlar, kalite olarak başka farkı yok resimlerden gördüğüm kadarıyla.
 
Katılım
17 Kas 2011
Mesajlar
45
Benim çok hoşuma gitti bence konuşulması gereken bi motor fiyatına göre cup alıcak olanlar yamaha ya cup da eşlik edebilecek bi motor bence şimdiki aklım olsa bunu alırdım :)
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
bu cub hiç bir açıdan mantıklı bir seçim olamaz, lakin cub demek, City Urban Bike, ucuz, az yakan, vergisiz, küçük motorlu basit bir ulaşım aracı demek bence. Bu alet ne ucuz, ne az yakan, ne vergisiz ne de küçük motorlu. bunu alacağıma 125mc alırım daha iyi, 500TL farkını verip. fark vermeyeceksen o zaman 100luk sfc iyidir bundan ucuz, vergisiz ve az yakıyo:king:
 
Katılım
17 Kas 2011
Mesajlar
45
bu cub hiç bir açıdan mantıklı bir seçim olamaz, lakin cub demek, City Urban Bike, ucuz, az yakan, vergisiz, küçük motorlu basit bir ulaşım aracı demek bence. Bu alet ne ucuz, ne az yakan, ne vergisiz ne de küçük motorlu. bunu alacağıma 125mc alırım daha iyi, 500TL farkını verip. fark vermeyeceksen o zaman 100luk sfc iyidir bundan ucuz, vergisiz ve az yakıyo:king:
SEN ONDAN AL OZAMAN KARDEŞ NE DİYELİM TUTMAYALIM SENİ :) CUP MODELLERDE MONDİAL DİER YAMAHA SUZUKİ VE HONDAYLA YARIŞIYOR BENCE ARKADAŞMDA VAR BU MOTOR DIŞ GÖRÜNÜŞ 125 LİK OLMASI FALAN ÇOK HARİKA VE 100 KM DE 14 TL FALAN Bİ BENZİN YİYOR BENCE BU MOTOR TUTULACAK ŞU ANDA TEK KİŞİ 125 YAPIYOR ORJİNAL HALİ KM ÖLÇÜMÜ FORD TRANSİD :) ŞİMDİDEN ALICAKLARA HAYIRLI OLSUN
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
SEN ONDAN AL OZAMAN KARDEŞ NE DİYELİM TUTMAYALIM SENİ :) CUP MODELLERDE MONDİAL DİER YAMAHA SUZUKİ VE HONDAYLA YARIŞIYOR BENCE ARKADAŞMDA VAR BU MOTOR DIŞ GÖRÜNÜŞ 125 LİK OLMASI FALAN ÇOK HARİKA VE 100 KM DE 14 TL FALAN Bİ BENZİN YİYOR BENCE BU MOTOR TUTULACAK ŞU ANDA TEK KİŞİ 125 YAPIYOR ORJİNAL HALİ KM ÖLÇÜMÜ FORD TRANSİD :) ŞİMDİDEN ALICAKLARA HAYIRLI OLSUN
arkadaş mondial kim yamaha honda hele hele suzuki ile yarışsın ben 12500km mfh kullandım sonra ustanın yamaha crıpton a bindim inanki yamaha gerçekten bu işi iyi yapıyor hele innova veya suzuki best i tahmin bile edemiyorum mondial in cub u en fazla 1600 tl olacak az benzin yakacak ama bakıyorumda 125 cc cub 3 lt den fazla yakıyor yakıyor innova 1.7 lt benzinle bence bu katagoride 1 numaradır mondial bence pahalı vergi var çok yakıyor dandik malzemeden yapılmış bence alınacak bi motor değil...
sonra onda amma titreşim vardır üzerine çıktığın zaman 120km/h yapınca nasıl titrer tahmin edebiliyorum:farao:
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
Aa arkadasim mondinin bu motoru CUB sinifinin kralidir, lutfen ama, bu motoru alacaksin ama binmeyeceksin, krala binilmez, kral sana biner, vergini de oduycen elbette, oturup izliycen, binersen titretir kral seni.


arkadaş mondial kim yamaha honda hele hele suzuki ile yarışsın ben 12500km mfh kullandım sonra ustanın yamaha crıpton a bindim inanki yamaha gerçekten bu işi iyi yapıyor hele innova veya suzuki best i tahmin bile edemiyorum mondial in cub u en fazla 1600 tl olacak az benzin yakacak ama bakıyorumda 125 cc cub 3 lt den fazla yakıyor yakıyor innova 1.7 lt benzinle bence bu katagoride 1 numaradır mondial bence pahalı vergi var çok yakıyor dandik malzemeden yapılmış bence alınacak bi motor değil...
sonra onda amma titreşim vardır üzerine çıktığın zaman 120km/h yapınca nasıl titrer tahmin edebiliyorum:farao:

Gelelim ciddiyete, her ne kadar saglam olursa olsun, bir CUB 3litre civari yakiyorsa ( ki bu daha da fazlasini iciyormus ) o zaten CUB olmaz cuburt olur, keseni emer, ikincisi CUB da guvenli hiz 60-80 civari ki sehirici degil, 100-120 yapar ama hem o parayi vereceksen, hem fazla yakacaksan hic olmazsa al bir TVS Apache yada benzeri, CUB icin hemen her modelin CUBu guzel yani sorunsuz gibi gorunuyor, cinliler de dahil, ama CUB deyince honda wave gelir, gerisi teferruat, yamaha kawasaki suzuki de cok iyi ama wave artik fenomen oldu.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Aa arkadasim mondinin bu motoru CUB sinifinin kralidir, lutfen ama, bu motoru alacaksin ama binmeyeceksin, krala binilmez, kral sana biner, vergini de oduycen elbette, oturup izliycen, binersen titretir kral seni.




Gelelim ciddiyete, her ne kadar saglam olursa olsun, bir CUB 3litre civari yakiyorsa ( ki bu daha da fazlasini iciyormus ) o zaten CUB olmaz cuburt olur, keseni emer, ikincisi CUB da guvenli hiz 60-80 civari ki sehirici degil, 100-120 yapar ama hem o parayi vereceksen, hem fazla yakacaksan hic olmazsa al bir TVS Apache yada benzeri, CUB icin hemen her modelin CUBu guzel yani sorunsuz gibi gorunuyor, cinliler de dahil, ama CUB deyince honda wave gelir, gerisi teferruat, yamaha kawasaki suzuki de cok iyi ama wave artik fenomen oldu.
ASLINDA BENDE TAM Bİ CUB hastasıyım ama mondial aldım hayatımın en büyük hatası olmuş malesef ama şöyle adam gibi bi cub alıp güzel bi dış modifiye araç giydirme stikır çalışması yaptırıp değişik takılmak isterim ama bütçe izin vermiyor belki ilerleyen zamanlarda olabilir belki ama aynasız falan takılmak gibi bi niyetim falan yok sadece bi merak bende ki...
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
arkadaslar bu cub motorlar sıkıcımıdır ya ögrenciyim lifan tay 100 cub çok seri diyorlar yada kuba cg100 sport debriyajlı almayı düşünüyorum genelde 90-100 km hız bana yeterde artar bile bende cub istiyorum ama debriyajlı olan daha mı zevklidirki ?
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
elimden geldigince modifiyede yardimci olurum eger guzel birseyler cikaracaksan, bol da resim ekleyerek :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
elimden geldigince modifiyede yardimci olurum eger guzel birseyler cikaracaksan, bol da resim ekleyerek :)
kürşat birkaç resim atta gözümüz gönlümüz açılsın...

DARKSELECT SENDE cub almaktan vazgeç hatta o bahsettiğin 100 cc ler ile de 100km/h çok zor yaparsın yaparsın ama motorun üzerinde durabilirmisin bilmiyorum...
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
arkadaslar bu cub motorlar sıkıcımıdır ya ögrenciyim lifan tay 100 cub çok seri diyorlar yada kuba cg100 sport debriyajlı almayı düşünüyorum genelde 90-100 km hız bana yeterde artar bile bende cub istiyorum ama debriyajlı olan daha mı zevklidirki ?
Al birini vur ötekine, bütün 100'lük motorlar seri, deee sen hız yaptıktan sonra durabilecekmisin o önemli, sıkışık trafikte hele yollar ıslaksa 60km'nin üzerine çıkmak çok tehlikeli, arabalar ani duruyo sen duramıyosun şansın varsa aralardan kaçabilirsin yoksa yapışırsın bir yere. Sonuçta 6-7cm genişliğinde lastikler üzerinde yol alıyorsun, ve bu genişliğin yarısından azı yola sürekli temas ediyor. 100'lük bir cup al kaç km hız yaparsa yapsın bir süre sonra senin için güvenli olan bir hızda seyretmeye başlayacaksın. Ben 60km den hızlı giderken kendimi güvende hissetmiyorum doğrusu, çünkü ani durmak gerekince lastikler kayıyor, çift disk olsa ne yazar lastikler yolu tutmadıktan sonra, kampana frenler bile fazla geliyor lastiklere. Cup'la 90-100 bile uzun süre yapamazsın gösterge hatalı değilse, motor gider ama güvende hissetmeyeceğinden yavaşlamak istersin. 3 sübaplı falan pazarlama taktiği, öne 80/90-17 arkaya 90/90-17 racing lastik taksınlar 3 sübaptan çok daha yararlı olur. yola adam gibi tutunur üzerinde dans etmez.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
kullanımı zevkli mi peki yoksa ıllaki debriyajlımı almalıyım ustat
manuel motosiklet al ama en az 150 cc olsun 2 el olsada fark etmez sıfır 100cc alacağına 2.el 150cc al daha iyi aslında konu çin malı almayagelecek ama ben genede senin hevesini kırmayayım
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Benim torro giibi cüsseli biraz alana hayırlı olsun,

Sym magic 110 rr ye benzetmişler biraz
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
manuel motosiklet al ama en az 150 cc olsun 2 el olsada fark etmez sıfır 100cc alacağına 2.el 150cc al daha iyi aslında konu çin malı almayagelecek ama ben genede senin hevesini kırmayayım
Ben motorumu alırken bir ay daha bekleyip vitesli 150'lik almayı düşündüm ama o da eninde sonunda çinli, hurda demirden yapılmış ve plastikten lastikleri olan bir hurda yığını, çinli motorda 100cc bile fazlasıyla yeterli, hepsinde aynı demir var aynı plastik aynı lastik var, Çinli 150'lik motora güvenip te naylon lastiklerle 100-110 gidenin aklına şaşarım.
 
Katılım
17 Kas 2011
Mesajlar
45
arkadaş mondial kim yamaha honda hele hele suzuki ile yarışsın ben 12500km mfh kullandım sonra ustanın yamaha crıpton a bindim inanki yamaha gerçekten bu işi iyi yapıyor hele innova veya suzuki best i tahmin bile edemiyorum mondial in cub u en fazla 1600 tl olacak az benzin yakacak ama bakıyorumda 125 cc cub 3 lt den fazla yakıyor yakıyor innova 1.7 lt benzinle bence bu katagoride 1 numaradır mondial bence pahalı vergi var çok yakıyor dandik malzemeden yapılmış bence alınacak bi motor değil...
sonra onda amma titreşim vardır üzerine çıktığın zaman 120km/h yapınca nasıl titrer tahmin edebiliyorum:farao:
yaw kardeş ben mondiali yamaha suzuki honda bunların üzerinde asla tutmadım tutamam zaten kimse tutamaz o konu öyle ama bu 3 motorun arkasnda bi motor varsa cup olarak bu cup gözükür :) yane yanlış anlaşılma olmasn honda yamaha suzuki bunların arkasnda mondial derim yane şunu anlayn bu motoru alan gerçkten pişman olmaz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:18 ----------

HONDA YAMAHA OLUNCA ALTINIZDA KOLAY KONUŞMASI Bİ MOTORUN 1000 KM DE TİTREDİĞİNDE Bİ ÇAĞRE ARAMAMIŞSINIZ Kİ 250 TL AYLIKLA MOTOR ALANLARI ZATEN TAKMIYORSUNUZ BİTARAFINIZA HONDA YAMAHA ÖNERMEK ÇOK KOLAY YARI FİYATINI SİZ VERİN DE AKIL LA KARIN DOYMUYOR HERKES BÜTÇESİNE GÖRE MOTOR ALIYOR KÖTÜLEDİKÇE KÖTÜLÜYORSUNUZ HAYIRLI OLSUN DEMESİNİ BİLMİYORSUNUZ DİREK Bİ OLAY OLSA APHAÇHİ Yİ ÖNERİRSİNİZ YA DA BU MOTORU ALCANA 500 DAHA KOY ŞU MOTORDAN AL DİYE MİLLETİ YÖNLENDİRİRSİNİZ BİKERE BAŞLIĞANSAYGI GÖSTERİN ADAM NE DEMİŞ BENİM HOŞUMA GİTTİ YA SİZİN DEMİŞ AMA TABİ YAMAHA HONDA OLMADAN SİZİN HOŞUNUZA GİTMEZ BU MOTOR EĞER BU MOTORDA MONDİAL DEĞİLŞ YAMAHA YAZSA DİREK DERSİNİZ ALIN ALIN DİYE NDN PEKİ MARKADIR O SONUÇTA BEN DE YUKİ VAR MOTORU HOR KULLANIYORUM AMA TIK YOK TAKILMIŞ HERKES Bİ MARKAYLA BU OLAY ŞU ZENGİN BMW Yİ ORTA HALLİ HUNDAİ Yİ FAKİR DOĞANI ÖVER İŞTE DİYORUM MOTOR CAMİASININ HUNDAİ Sİ BU MOTOR BUNU DA ANLAMAZSANIZ :)
 
Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
340
yaw kardeş ben mondiali yamaha suzuki honda bunların üzerinde asla tutmadım tutamam zaten kimse tutamaz o konu öyle ama bu 3 motorun arkasnda bi motor varsa cup olarak bu cup gözükür :) yane yanlış anlaşılma olmasn honda yamaha suzuki bunların arkasnda mondial derim yane şunu anlayn bu motoru alan gerçkten pişman olmaz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:18 ----------

HONDA YAMAHA OLUNCA ALTINIZDA KOLAY KONUŞMASI Bİ MOTORUN 1000 KM DE TİTREDİĞİNDE Bİ ÇAĞRE ARAMAMIŞSINIZ Kİ 250 TL AYLIKLA MOTOR ALANLARI ZATEN TAKMIYORSUNUZ BİTARAFINIZA HONDA YAMAHA ÖNERMEK ÇOK KOLAY YARI FİYATINI SİZ VERİN DE AKIL LA KARIN DOYMUYOR HERKES BÜTÇESİNE GÖRE MOTOR ALIYOR KÖTÜLEDİKÇE KÖTÜLÜYORSUNUZ HAYIRLI OLSUN DEMESİNİ BİLMİYORSUNUZ DİREK Bİ OLAY OLSA APHAÇHİ Yİ ÖNERİRSİNİZ YA DA BU MOTORU ALCANA 500 DAHA KOY ŞU MOTORDAN AL DİYE MİLLETİ YÖNLENDİRİRSİNİZ BİKERE BAŞLIĞANSAYGI GÖSTERİN ADAM NE DEMİŞ BENİM HOŞUMA GİTTİ YA SİZİN DEMİŞ AMA TABİ YAMAHA HONDA OLMADAN SİZİN HOŞUNUZA GİTMEZ BU MOTOR EĞER BU MOTORDA MONDİAL DEĞİLŞ YAMAHA YAZSA DİREK DERSİNİZ ALIN ALIN DİYE NDN PEKİ MARKADIR O SONUÇTA BEN DE YUKİ VAR MOTORU HOR KULLANIYORUM AMA TIK YOK TAKILMIŞ HERKES Bİ MARKAYLA BU OLAY ŞU ZENGİN BMW Yİ ORTA HALLİ HUNDAİ Yİ FAKİR DOĞANI ÖVER İŞTE DİYORUM MOTOR CAMİASININ HUNDAİ Sİ BU MOTOR BUNU DA ANLAMAZSANIZ :)


her kelimesine katılıyorum +1
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst