Yeni MONDiAL CUP 125 SFS benm hoşuma gitti ya sizin ?

Katılım
25 Mar 2013
Mesajlar
252
Arkadaslar merhaba,
az once mondial bayine gittim merak ettigim bir modeldi gorunyusu cok havali iki kisi ben 100 usta 80 kg bir deneme surusu yaptik motor ucuyor resmen yokuslu bir yola gittik deneme amacli motor 3,vitesde hic zorlanmadan cikti ,seside cok tok ve gür geldi suan 2115 tl fiyati var cin mali diye teteddutum var sor sorun cikarirmi diye dusunmesem hemen alacagim genel olarak motoru cok begendim
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
çin malı diye tereddütün varsa neden çin malı bakıyorsun. git honda yamaha al.
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
12
Bende tarla işleri ve sağa sola gitmek için bundan düşünüyorum fiyatıda uygun bence 100 lüklerle fiyat farkı yok pek hem önüme mazot bidonu falan koyabilirim iyi bi motor bana göre diğer cub lara baktım bundan daha da beter ( yamaha honda hariç ) tarla işlerinde kullanacağım için ucuz bişey düşünüyorum , şuan kullandığım mondial 100 km var 6.senesi pek iyi bakmadım tarla yolları falan vurdum gitsin artık sorun çıkarmaya başladı yenileyeceğim yani bu tarzlarda en hoş olan uygun olanı bu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst