- Katılım
- 25 Mar 2013
- Mesajlar
- 252
Arkadaslar merhaba,
az once mondial bayine gittim merak ettigim bir modeldi gorunyusu cok havali iki kisi ben 100 usta 80 kg bir deneme surusu yaptik motor ucuyor resmen yokuslu bir yola gittik deneme amacli motor 3,vitesde hic zorlanmadan cikti ,seside cok tok ve gür geldi suan 2115 tl fiyati var cin mali diye teteddutum var sor sorun cikarirmi diye dusunmesem hemen alacagim genel olarak motoru cok begendim
az once mondial bayine gittim merak ettigim bir modeldi gorunyusu cok havali iki kisi ben 100 usta 80 kg bir deneme surusu yaptik motor ucuyor resmen yokuslu bir yola gittik deneme amacli motor 3,vitesde hic zorlanmadan cikti ,seside cok tok ve gür geldi suan 2115 tl fiyati var cin mali diye teteddutum var sor sorun cikarirmi diye dusunmesem hemen alacagim genel olarak motoru cok begendim