Kymco yeni Kymco Like 125

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Hoortt:D Bugün arkadaşa bakmaya gittik,fiddle a da like a ad baktık.Fiddle fotoğraflar kadar güzel değilmiş,ama like fazlasıyla güzel.Hatta bir kaç italyan sticker güzel bir agv yarım kask,çok tatlı oluyor.Kullanıcıları olarak size soruyorum,varmı eksisi,alırken dikkat et dedikleriniz.Aranızda satan var mı onu da sorayım.
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
184
Bende 2011 like 200i modeli var. çok keyifli bir scooter. İlk olarak fiddle bakmıştım sonra like 200 karar verdim. çok memnunum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst