Arkadaşlar, an itibariyle sanırım makinayı forumda ilk alan benim.
Sorularınızı elimden geldiğince cevaplayabilirim..
bende fiddle ve like arasında kaldım.nasıl memnun kaldınmı sence hagisi
Arkadaşlar, an itibariyle sanırım makinayı forumda ilk alan benim.
Sorularınızı elimden geldiğince cevaplayabilirim..