Kymco yeni Kymco Like 125

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
306
kymcolike.jpg

kymcolike125huecoasient.jpg

kymcolike1252009detail.jpg

79513484.jpg

68302050.jpg

teknik özellikler:LIKE 125
Ölçüler: 1915 x 690 x 1115
Ağırlık (kg): 116
Motor Tipi: Tek silindir 4 zamanlı
Soğutma Sistemi: Hava
Şanzıman: CVT
Motor Hacmi (cm³): 125
Ateşleme Tipi: CDI
Yakıt Kapasitesi: 6
Yağ Kapasitesi: 0,9
Sele Yüksekliği: 780
Max. Güç (Hp/d/d): 9.4 / 8000
Max. Tork (Nm/d/d): 9.1 / 6500
Frenler Ön /Arka : Disk / Disk
Tekerlek Ölçüsü Ön: 120 / 70 - 12
Tekerlek Ölçüsü Arka: 130/70-12

fiyat=4050tl.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
fiddle'dan sonra ikinci vespa benzeri model bu. hoş, o güzel tasarımları yeter kalitede ve ucuza alma şansı doğuyor böylece.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
scooter dedğin zaman vespa gibi klasik tasarımları herzaman beğenmişimdir. kymcoda çok güzel bir model çıkarmış sym den sonra tebrik ederim.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
bende beğendım :cat:
sankı ben beğenmesem olmayacakmış gibi oldu:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
1
merhabalar,
satın almış olan ve kullanan var mı?ben almayı düşünüyorum. ilk motorum olacak. yorumlarınız ne olur?
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Fiyatı bence biraz uçuk 4050tl bunun yerine Piaggio Fly100 alırız birazcık daha koy üzerine Vespa al:cat:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aynalar bir garip, geri kalan yerler çok iyi, :rendeer:Kymco
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Kymco'ya yakışan güzel bir model.:cat:

Orjinal çantası scooterin rengiyle uyumlu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vespayı andırıyor,kymco sağlamlığıyla eminim güzeldir...
 
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
611
ucuz fiyat koysalar çinli damgası yiyip satılmayacak , Türk aklı bu pahalı kalitelidir.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
ucuz fiyat koysalar çinli damgası yiyip satılmayacak , Türk aklı bu pahalı kalitelidir.

Bu yüzdendirki dünya ticaretinde -bunca pratik zekaya rağmen- hakettiğimiz yerde değiliz.

--------

Arkadaşlar, alan-kullanan yokmu makinayı? İlgi alanımda bu güzellik. :)
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Arkadaşlar, an itibariyle sanırım makinayı forumda ilk alan benim.

Sorularınızı elimden geldiğince cevaplayabilirim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst